Kratki funkcionalni biotrening

U samo 30 minuta intenzivnim funkcionalnim treningom poboljšat ćete cirkulaciju. Također ćete ojačati mišiće cijeloga tijela, osjećati se bolje i biti produktivniji. Trening je nastao kao odgovor na najpoznatiju i najčešću ispriku za nevježbanje - "nemam vremena".

Trening je visokog intenziteta, ali mogu ga pratiti i početnici jer, uz stručno vodstvo vježbe se prilagode pojedincu. Za sportašicu i studenticu fizioterapije Teutu Kozniku to je presudno. Bavila se mnogim sportovima te vježbala balet. Napuštanjem profesionalnog sporta prihvatila je sestru kao novu trenericu. Njezina je želja da nakon završetka studija svojim znanjima pomogne ljudima da se bolje kreću.

U vedroj atmosferi trening protječe brzo. Riječ je o rekreativcima ili budućim trenerima koji, osim svladavanja treninga i željenih postignuća, trebaju i psihičku stabilnost. Za to se ovdje brinu psiholozi. Ključni su kaže nam psihologinja Maja Vidaković fokus, motivacija i kontrola emocija. I dok je kod profesionalnih sportaša to gotovo obvezno, za rekreativce je važno jasno definirati cilj jer inače odustanu.

Dobar trening ipak nije dovoljan da biste se osjećali dobro. Valja uskladiti prehranu i u tome će vam pomoći nutricionisti. Današnji stil života zahtijeva prilagodbu pa prehrana postaje personalizirana. Prvo je pravilo da na trening ne odlazite gladni te da za vrijeme treninga pijete dovoljno tekućine. Dobro je popiti i neki izotonični napitak.

Trud stručnjaka uložen u kvalitetnu uslugu za svakog člana, rekreativca ili profesionalca, vidljiv je. No ima još nešto što će vam olakšati vježbanje i izbor. Osmišljena je aplikacija koja pokazuje sva mjesta u gradu sa dostupnim treninzima Vodi vas kroz različite načine treniranja i lako se pretražuje.

Riječ je o inovativnom kompleksnom i učinkovitom načinu vježbanja.