Vježbe sa BOSU loptom

Both sides up ili obje strane gore, skraćeno BOSU, nestabilna je podloga za vježbanje. S jedne strane ravna ploha s druge izbočena lopta, ima zadaću izazvati vašu ravnotežu ali i potaknuti neke mišiće koje ne upotrebljavate često da se razviju i očvrsnu. U nekim trenucima to će se pokazati važnim. Recimo kod naglih pokreta, nošenja ili guranja tereta ispred sebe.

Vježbanje na lopti BOSU stimulirat će trup i rameni pojas, učvrstit će mišiće leđa, nogu, stražnjice. Možemo je upotrijebiti kao rekvizit u treningu ali možemo i cijeli trening posvetiti samo položajima na lopti BOSU. Rad na tom zanimljivom rekvizitu potiče kvalitetu pokreta. Morate se koncentrirati na izvođenje vježbe.



Rad s loptom BOSU posebno vole plesači i sportaši. Iako je cilj svakog treninga poboljšati rad mišića koji su nam svakodnevno potrebni, nestabilna površina omogućava nam da treniramo i sve druge mišiće.

Rezultati su brzo vidljivi. Naša je ravnoteža bolja, fokus izoštren, minimalizira se mogućnost ozljeda pri pogrešnim pokretima.

Ipak nemojte to pokušavati sami. Upitajte kvalificiranog trenera za savjet. Mi smo bili u Pilates studiju Tao gdje smo dibili sve potrebne informacije.