Kućice u krošnji hit na Plitvicama

Hrvatska je turistička zemlja - ovisi o turizmu možda i previše - a sve se češće govori o održivom turizmu kao i o proširenju ponude s mora u unutrašnjost. Jednu takvu priču pronašao je naš Branimir Farkaš.

Glamping - luksuzno kampiranje novost je u Hrvatskoj ponudi, a Plitvice resort  nudi jedinstveni smještaj u kućicama u krošnji - suživot s prirodom uz sam park prirode Plitvička jezera. Projekt je sufinancirala agencija HAMAG BICRO nepovratnim sredstvima Europske unije.

- PHR je turističko naselje i kamp s 4 zvjezdice, u turističkom naselju imamo 37 smještajnih jedinica sa 68 ležajeva a u kampu 120 plus 10 mobilnih kućica, i 6 indijanskih tipi šatora, istaknuo je direktor "Plitvice Holiday Resort" Damir Stanišić.

Najzanimljivije su inovativne kućice u krošnji. Ima ih 5. Na 3 su nivoa. Dnevna zona kroz golemu staklenu stijenu ima prekrasan pogled. Priroda je zadivljujuća i kad kiši. 2 spavaće sobe imaju svaka svoju kupaonu.

Osim što su kućice lijepo uklopljene u prirodu, osmišljene su tako da je u njima iskorišten svaki centimetar prostora.

Kako bi se sačuvala šuma, kućice su izgrađene u tvornici pa su naknadno montirate na stupove, što nije bio nimalo lak zadatak.

Dio stabala koji je srušen, pretvoren je u zanimljive skulpture rukom i motornom pilom lokalnog umjetnika.

Ovo je jedan od najstarijih kampova u kontinentalnoj Hrvatskoj, radi od 1968. Bio je u okupiranom području i devastiran za vrijeme Domovinskog rata.

Daleko od takvih vremena i briga, djeca danas igraju mini-golf u sportskoj zoni,
a svakog jutra u 7 gostima se nudi joga kraj bazena.

Samozatajnim vlasnicima tvrtke za papirnu galanteriju "Rotoplast" iz Svete Nedjelje, koji su na listi najbogatijih Hrvata ali se ne pojavljuju u javnosti, ovo je bila prva investicija u turizmu. Nakon preuzimanja vlasništva nad kampom od lokalne samouprave uložili su 12 milijuna kuna vlastitog novca, a 6 milijuna nepovratnih sredstava došlo je iz europskih fondova putem državne agencije HAMAG BICRO.

Bude li sve po planu, investicija bi se trebala isplatiti kroz deset godina. Inovativnost kućica u krošnjama donijela je cijelom kampu medijsku promidžbu, reportaže su objavljene i u britanskom izdanju VOGUE-a, u američkom FORBES-u i portalu "Place To Go". Do polovice godine bilo je gotovo 14.000 gostiju iz 54 zemalja, no unatoč tome i pomalo iznenađujuće, većina ih je bilo iz - Hrvatske.

Ljetovanja u glamping šatorima i kućicama je sve više na našoj obali

Spavate u šatoru, a imate dojam luksuza. Prostor je identičan hotelskoj sobi, klimatiziran je, a u svakom trenutku možete otvoriti zastore i uživati u svježem morskom zraku. Tako bismo opisali ljetovanje u glamping šatorima i kućicama, kojih je sve više na našoj obali, ali i u kontinentalnoj turističkoj ponudi. I u Hrvatskoj je moguće spavati u divljini, ali u klimatiziranom šatoru s kuhinjom i brzim internetom.