Pound - trening s bubnjarskim palicama

"Pound" trening je koreografiran i temelji se na nekim vježbama pilatesa. Razvija muskulaturu cijeloga tijela i podijeljen na segmente. Zahtjeva izdržljivost, koordinaciju i spretnost. Trening je namijenjen svima. Može se prilagoditi svim uzrastima i spolovima - doista mogu svi naučiti bubnjati uz vježbe.

Ritmičnost motivira bivšu odbojkašicu Eriku Drviš. Aktivno se bavi odbojkom na pijesku a poundu se priključila prošle godine jer ne postoje baloni s pijeskom u kojima bi se treniralo zimi. Trening joj se odmah svidio.

Kao bivša aktivna sportašica Erika potiče mlade  da se bave sportom. S njom je na treningu njezina kći 10-godišnja Lana koja voli ples, ali trenirala je i odbojku. Lana prednjači u pamćenju koreografija, ima, naravno energije za cijelu skupinu.

Preuzmite aplikaciju HRT Vijesti!

Za Narcisu Čalić ovo je ispunjenje dijela njezina sna. Ova profesorica talijanskog jezika i književnosti uz oca koji je bio rukometni trener, oduvijek se bavila sportom. No osim fizičkog zdravlja, ono psihičko još je važnije.

I doista. Ovo je jedan od najenergičnijih i najveselijih treninga koje smo predstavljali. Trening traje 30 ili 45 minuta a rezultati ovise ne samo o trenerici nego i o vama. Ako nemate bubnjarske palice - drvene kuhače dobra su zamjena. Uživajte uz dobar ritam i zahtjevan ali zabavan trening.

"Pound" vježbe - intenzivni trening s palicama koji se još naziva i „Rock out workout" u predstavljaju kineziologinja Barbara Drinković i neumorni tim bubnjarica.