Osječka biciklistička revolucija

S više od 40 kilometara biciklističkih staza i novima u izgradnji, Osijek s pravom nosi i titulu biciklističkoga grada. Otišlo se korak dalje, biciklistička staza gradi se i pokraj trkačke uz Dravu, kako bi prostor najljepše šetnice i jednog od zaštitnih znakova grada potpuno bio namijenjen samo pješacima. Zato se na novim stazama radi cijelo ljeto.

Građani Osijeka žale se kako se poslijepodne stvori gužva te da im smeta staza. Pozdravljaju ovaj projekt i nadaju se novim poboljšanjima gradskog života.

Obje staze, svaka duga kilometar i pol te široka do dva i pol metra, protezat će se od Henglove ulice pa sve do Mosta dr. Franje Tuđmana. Radovi koji su počeli u lipnju vrijedni su 4 milijuna kuna.

- U tijeku asfaltiranje biciklističke staze kao završnog sloja i asfaltiranje kao podsloja trkaće nakon čega se navlači politan  sportska podloga. Trenutno je asfaltirano nekih 350m, objašnjava Hrvoje Sučić, glavni nadzorni inženjer.
 
Sve bi trebalo biti završeno u rujnu. Izgled trkaće staze dodatno će uljepšati  završni sloj tartana u plavoj boji grada Osijeka. Za nove staze iskoristio se postojeći nasip, a pazilo se i na očuvanje hladovine te postojećeg drvoreda.

Ljiljana Belajdžić iz upravnog odjela za graditeljstvo, energetsku učinkovitost i zaštitu okoliša, Grada Osijeka objašnjava kako je previđeno urediti postojeće žardinjere te da će se po tom pitanju nešto doraditi.

- Naglasiti ću da je  u zaštitu zelenila na potezu kod nogometnog igrališta NK Elektre razdvojena pješačka, biciklistička, i trkaća staza tako da se upravo sačuva taj drvored, dodaje Ljiljana.

Osječani pozdravljaju inicijativu i naglašavaju kako treba novih stvari u Osijeku, i nadaju se da će biti postavljena rasvjeta uz biciklističku stazu. 

Prema informacijama iz Grada, dodatna rasvjeta za sada prema projektu nije predviđena.