Rovinjski studio Tumpić/Prenc dobio prestižnu međunarodnu nagradu Red Dot

Jedno od najutjecajnijih svjetskih priznanja osvojili su za dizajn boce istarskog maslinovog ulja Latini. U konkurenciji je bilo 8.697 radova iz cijelog svijeta.

Studio za vizualne komunikacije Tumpić/Prenc dobitnik je nagrade Red Dot: Best of the Best, jedne od najcjenjenijih na području dizajna u svijetu. Rovinjski je studio nagradu osvojio za dizajn boce maslinovog ulja istarskog brenda Latini. Žiri međunarodnih stručnjaka odlučio je tako prema vrlo strogim kriterijima između 8.697 radova iz 54 zemlje, a Studio Tumpić/Prenc se sada nalazi među nagrađenima koji konkuriraju i za Red Dot: Grand Prix čiji će dobitnik biti objavljen 1. studenog.

Koristeći motiv karirane košulje na ambalaži ulja, kreativni tim Studija Tumpić/Prenc dočarao je dinamiku prošlosti Istre i težaka iz unutrašnjosti poluotoka koji su nerijetko odlazili raditi kod zemljoposjednika Talijana bliže obali. Tone, predak vlasnika brenda vrhunskog maslinovog ulja Latini, krajem 19. stoljeća povremeno je radio kao zemljoradnik kod istarskih Talijana koje su tada nazivali Latini. Jednom je kao dnevnicu dobio kariranu košulju, ondašnju rijetkost pa su ga njegovi mještani prozvali Latini. To je ostao i nadimak obitelji do danas kad su ga Tonini potomci odabrali za ime svog brenda.

- Zbog toga smo i bocu maslinovog ulja odjenuli u karirani uzorak s džepom u kojem se nalazi papirić s ispisanom stoljetnom obiteljskom pričom. Na neki način dizajnom je boca postala portret voljenog pretka. Kroz specifičnu priču vezanu samo za ovu obitelj, prenijeli smo poruku domaće proizvodnje ulja od autohtonih istarskih sorti maslina uzgajanih s posebnom pažnjom od polja do gotovog proizvoda, otkriva Anselmo Tumpić, kreativni direktor Studija Tumpić/Prenc.

Studio su u Rovinju prije samo dvije godine osnovali Anselmo Tumpić i Sara Prenc Opačić, koji su iskustvo dotad stjecali u najvećim domaćim i stranim marketinškim agencijama.

- U današnjem društvu jedina konstanta je da se sve mijenja. Kako bismo što bolje shvatili gledište klijenta, moramo učiti o najrazličitijim poljima poslovanja, pa smo tako kod rada na ovom kvalitetnom lokalnom proizvodu dublje ušli u tematiku proizvodnje maslinovog ulja te analizirali povijest obiteljskog stabla klijenta, kaže Sara Prenc Opačić, direktorica za odnose s klijentima.

Prestižna Red Dot nagrada dodjeljuje se već 65 godina za iznimna dizajnerska rješenja i kreativne dosege te inovativne koncepte. Timu kojeg čine Sara Prenc Opačić, Anselmo Tumpić i Anton Licul Grk nagrada će biti uručena na gala večeri 1. studenog u Konzerthausu u Berlinu kad će biti izloženi i nagrađeni radovi. Svi će se radovi potom naći u međunarodnom godišnjaku Brands & Communication Design 2019/2020, a oni nagrađeni s Best of the Best i na izložbi u berlinskom Muzeju komunikacija.