Kako vježbati na spravama

Odlučili ste se za teretanu. Ništa lakše. Sprave su tu, kao da čekaju samo vas i dovoljno je pokrenuti ih. E kada bi bilo tako jednostavno. Katkada iz neznanja, a katkada iz prevelikog samopouzdanja griješimo baš u teretani.

Mislimo da znamo, a ne znamo. Zato smo za savjet pitali instruktora Matiju Filipčića i on nas je proveo kroz sustav vježbanja na spravama i sa slobodnim utezima.

Naučila sam dakle da postoje vježbe sa slobodnim utezima i na spravama. Ta dva načina slična su po tome što gotovo sve vježbe koje  radimo sa slobodnim utezima možemo izvoditi i na spravama.

Moramo znati da su sprave prilagođene i reagiraju na naš poticaj koji je usmjeren na samo određeni dio tijela.  U razumijevanju načina vježbanja pomogao nam je i Kristijan Ercegović koji nam je objasnio da, izvodeći vježbe sa slobodnim utezima, zapravo izvodimo vježbe za cijelo tijelo.

Zaboravljamo i pravilno disati, ne znamo brzinu i način izvođenja vježbi pa se pozitivan učinak ne vidi brzo.  Zato kada dođete u teretanu – pitajte, tražite pomoć, kako bi vaši napori urodili plodom.

I da, morate prilagoditi prehranu jer, ako nastavite previše i loše jesti, možda će se mišići i pojaviti, ali nikada nećete dobiti onaj lijepi vretenasti oblik zbog kojeg ste, vjerujemo, i došli u teretanu.