Vježbe za ravnotežu uz pomoć jastučića

Imati dobru ravnotežu veoma je važno. Tijekom godina ravnoteža se polako gubi i da bismo taj trenutak što dulje odgađali dobro je izvoditi vježbe za ravnotežu uz pomoć nestabilnih jastučića.

Trening je namijenjen za svaku dob, a izvrsno odgovara profesorici talijanskog jezika i književnosti Samanthi Cukon. Balet, odbojku i druge rekreacije zamijenila je ovim treningom. Vježbe se koriste u rehabilitaciji a naročito se preporučuju starijim osobama.

Jastučić je od gume s malim mekim izbočinama i izgleda kao da ga nismo napuhali do kraja. Baš nam to omogućava da nađemo točku ravnoteže, a istodobno izazovemo mišićnu reakciju. Larisa Drinković Škalic smatra da bi ovakav način vježbanja ravnoteže trebao biti dijelom svakog treninga jer je  osnova za usvajanje dobrog obrasca kretanja.

Rezultati se vide brzo. Razvijanjem ravnoteže, poboljšava se motorika i snaga. Jačaju se mišići nogu, trbuha i mišići gluteusa. Ispravljaju se leđa, pravilno pozicioniraju ramena. Naš hod postaje stabilniji, a pokretljivost bolja. Iako ima mnoge dobrobiti trening je veoma zahtjevan.

Poslušajte Larisin savjet i ne pokušavajte izvoditi ove vježbe na nekim drugim sličnim jastučićima, a izvodeći vježbe obavezno se pridržavajte se za zid, stolac ili neki drugi čvrsti predmet. Smireno i strpljivo izvodite vježbe za ravnotežu zbog vaših zglobova i mišića. Oni će vam na tome  biti zahvalni.