Muzikološka strast akademkinje Koraljke Kos

U dokumentarno-glazbenoj priči 'Akribija i strast muzikologije - Fragmenti o Koraljki Kos' autorica Hana Breko Kustura doznaje o iskustvu rada na opusima zanemarenih hrvatskih skladatelja, ali i fascinaciji opusima Wagnera, Schumanna, Schuberta, ili pak Ferde Livadića.

Od akademkinje Koraljke Kos saznali smo i novosti iz njezina trenutnog znanstveno-istraživačkog fokusa, razgovarali o okolnostima početaka moderne hrvatske muzikologije 1970-tih godina, u razdoblju prvih specijalizacija i oficijelne institucionalizacije muzikologije kao znanstvene discipline u okviru tek osnovane katedre na Muzičkoj akademiji u Zagrebu.

Ova dokumentarna priča kroz dijalog s akademiknjom Kos osvjetljava i njezino iskustvo rada na opusima zanemarenih hrvatskih skladatelja, približava njezin medievistički znanstveni diskurs, okolnosti otkrića opusa Dore Pejačević, nove valorizacije hrvatske popijevke 19. stoljeća, osvrt na vokalnost u opusu Vatroslava Lisinskog, te svjedočimo o njezinoj kontinuiranoj fascinaciji opusima Richarda Wagnera, Roberta Schumanna, Franza Schuberta, ili pak Ferde Livadića.

Fragmenti o Koraljki Kos otkrivaju do sada tek u naznakama znane sasvim osobne glazbene afinitete naše sugovornice, te iznova izlaže njezinu lucidnost i britki predavački eros. Zanimljiva je i njezina sasvim osobna, a opet dobronamjerno kolegijalna poruka mladim muzikolozima.

U Slušaonici hrvatskoga radija poslušajte novu premijeru ciklusa Oda-birano, koji emitiramo utorkom na HR1- dokumentarno-glazbenu priču 'Akribija i strast muzikologije - Fragmenti o Koraljki Kos' autorice Hana Breko Kustura:
Oda-birano