Ashly Colburn snimila promotivni spot Zagrebačke županije

Prirodne, kulturne i povijesne znamenitosti Zagrebačke županije prikazane su u promotivnom spotu snimljenom u suradnji s poznatom ambasadoricom hrvatskog turizma.

Važnije manifestacije, zanati i žitelji zagrebačke županije snimani su godinu dana objektivom poznate Ashley Colburn

- Za mene je zagrebačka županija prekrasna. Ima puno stvari i malih mjesta koja se mogu vidjeti, prekrasna pridoda i ja sam sretna da sad imamo novi video spot, rekla je Ashley Colburn.  

Cilj je da do 2020. Zagrebačka županija postane konkurentna turistička destinacija. I zato je važno imati ovakve promotivne filmove koji će privući nove goste.

- Video spot kojim smo promovirali sve naše destinacije i prikazali sve ono što je najbolje od nas, ističe Ivana Alilović, direktorica Turističke zajednice Zagrebačke županije.

Turizam je dominantno uslužna djelatnost, dodaje Alilović, i često se o turizmu priča kao o "industriji doživljaja", što pred turističke djelatnike stavlja brojne izazove. Da se misli ozbiljno govori i podatak da se u turizam ulaže sve više.

- Razmišljamo ozbiljno o turizmu i da je turizam jedna vrsta stabilne i propulzivne ekonomije i da ćemo se u budućnosti sve više posvećivati ovakvim oblicima rada, poručio je Dražen Barišić, gradonačelnik Velike Gorice.

Uz promociju filma predstavljena je i marama kao modni dodatak na kojoj prevladavaju uzorci folklorne nošnje Zagrebačke županije.

- Maramu može nositi bilo koja žena i tako bismo također prikazali ono što je važno, a to je da njegujemo tradiciju područja zagrebačke županije, kaže Alilović.

Upravo je brendiranje i ulaganje u promociju destinacije te komunikacija na svim platformama jedini način da se dvoznamenkasti brojevi koji se odnose na povećanje broja gostiju i dalje povećavaju.