Skidanje 'blagdanskih' kilograma

Tijekom blagdana ljudi dobiju i tri kilograma. Lako ih je dobiti, a kako ih se riješiti? Jedan od načina je - trčanje. Sport koji uglavnom zahtijeva samo dobru volju, dobre tenisice i netko tko će vas posavjetovati kako pravilno trčati.

Osim skidanja kilograma i održavanja kondicije, trčanjem preventivno djelujemo na svoje zdravlje, bolje se osjećamo, a sve je to poželjno u ovom vremenu u kojem smo gotovo svi izloženi stresu i užurbanom načinu života.

- Rekreativno trčanje je najbolje za naše zdravlje. Ono nam pomaže da se riješimo stresa, pogotovo sada u ovo blagdansko vrijeme da potrošimo višak kalorija koje smo svi unijeli u sebe, kaže predsjednik Udruge "Zdravo trčanje" Elvir Rakipović.

Savjeti za pravilno trčanje

- Treba krenuti lagano, opušteno, da možda i nađemo osobu koja je stručna u tome da nas posavjetuje, jer nam to može puno pomoći u samom početku što se tiče samog trčanja, savjetuje Rakipović i dodaje:

- Savjet naše struke je da se krene lagano, jedno 10-ak minuta sasvim laganog trčanja, zatim stanemo, napravimo vježbe razgibavanja i istezanja - kao što smo radili svi u školi, i nakon toga nam ide glavni dio treninga u kojem krećemo sa sasvim laganim trčanjem i opuštenim. Onaj tko je u treningu bilo bi dobro da trči između 40 minuta pa možda čak i do sat vremena. To je za naše zdravlje najbolje. Jednostavno rekreativno, lagano, ne dizati previše puls i jednostavno ćemo se bolje osjećati i bolje djelovati u okruženju oko nas.

U dobrobiti trčanja uvjerila se i rekreativka Snježana Srb, zaposlena žena i baka.

- Trčanje mi pomaže da se bolje organiziram. To mi je prioritet i onda si vrijeme posložim tako da si mogu sve obaveze izorganizirati. Trčanje mi zapravo pomaže da se riješim stresa, da provjetrim misli, da razbistrim ideje, da se fokusiram na bitno. Dok trčim razmišljam i to mi ustvari pomaže i u poslu, jednako tako kao i za zdravlje, izjavila je gospođa Srb.