Zimska škola informatike

U osječkom Domu tehnike počela je tradicionalna 27. Zimska škola informatike. Sudjeluje oko 40 učenika osnovnih i srednjih škola iz cijele Slavonije, a trodnevne su aktivnosti osmišljene kao napredni izvannastavni sadržaji kojima se nadopunjuju školski programi iz informatike.

Za te mlade informatičare na početku Nove godine nema predaha. Dolaze iz 5 slavonskih županija, a za Zimsku ih je školu kvalificirao uspjeh koji su prošle godine ostvarili na natjecanjima iz informatike.

- Zanima me programiranje dosta i popravljanje na kompjutoru i neki virusi i to kako bi se to riješilo, rekla je polaznica Zimske škole informatike Laura Poletar koja dolazi iz osječke 3. gimnazije.

- Ja sam općenito tu zbog algoritama. Programiranja koje nije lijepo, zato što se vidi samo više-manje crni ekran, ulaz, izlaz, tekst, nema sad neki izgled animacije, ništa tako, kazao je Zvonimir Haramustek, također učenik osječke 3. gimnazije.

Šarolikom ponudom Zimska se škola informatike svake godine prilagođava trendovima na tržištu rada.

- Baviti se tehnologijama 3D modeliranjem, izradom na 3D printerima. Osluškujemo stalno potrebe tržišta rada, izjavio je voditelj Zimske škole informatike Dražen Jakopović.

Možda se baš među nadarenim učenicima kriju budući informatički stručnjaci koji bi svoja znanja mogli nadograditi na nekome od osječkih fakulteta.

- Naša zadaća s aspekta akademske zajednice je da na sve tri razine: osnovnoškolskoj, srednjoškolskoj i visokoškolskoj, na neki način okupimo te najbolje učenike i osvijestimo ih o važnosti matematičkih kompetencija, rekao je pročelnik Odjela za matematiku osječkog Sveučilišta Kristijan Sabo.

- Otprilike škola ima negdje oko 40 učenika, a možda će ove godine taj broj nešto manji biti zbog rasporeda zimskih odmora, kazao je tajnik Zajednice tehničke kulture Osječko-baranjske županije Ivo Grgić.

Za učenike i stručne predavače u Domu tehnike informatika je mnogo više od svakodnevne radne rutine, jer za mnoge je to kvalitetna priprema za buduće obrazovne i profesionalne izazove.