Kolekcija koja je izazvala reakcije Hrvata na Twitteru
Luksuzni brand Louis Vuitton objavio je, u svojoj novoj kolekciji, trenirku koja je "zapela za oko" mnogim Hrvatima. Embrace the illusion. The new #LouisVuitton Monogram Denim capsule brings a patchwork pattern to smooth canvas on models like the iconic Speedy. Get inspired for Lunar New Year at https://t.co/zFYp4mywgQpic.twitter.com/BnCx8a0YZB
Nova kolekcija, lansirana uoči Nove godine, podsjeća na crveno-bijele kvadratiće koji se nalaze na dresovima hrvatske reprezentacije.
Kada su objavili svoj novitet, na društvenim mrežama pojavilo se mnoštvo komentara koji novi dizajn povezuju s Hrvatskom. "Najpoznatije kockice na svijetu. Hrvatska nogometna reprezentacija", "Hrvatska" i "Hrvatski dizajn", samo su neki od komentara.
Ovo nije prvi put da je crveno-bijela šahovnica inspirirala svjetski poznate dizajnere. Još 2016. je Marc Jacobs dizajnirao tenisice, a lani je i torbu za fotoaparat s istim uzorkom.
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android.
Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!