Body balanceom protiv stresa

Body balance - spoj joge, pilatesa i tai chia osvojio je dvorane i zato smo posjetili Klaru Benko instruktoricu ove metode da nam sve pokaže i objasni.

Riječ je holističkom pristupu tijelu i prioritet nije lijep izgled nego skladno disanje, stvaranje pozitivnih mentalnih slika, koncentracija i fokus. Vježbe se izvode sporo, ali nisu lagane.

- Vježbanje nije lagano. Na neki način ih motivira da se fokusiraju, da paze na dah, da osjete svoje tijelo i okolinu u kojoj se nalaze. Na taj način otpuštaju i fizički toksine iz tijela jer se pokreće cirkulacija, otpuštaju mentalno sve toksine iz tijela koje su donijeli toga dana, pokreće se njihova limfa, mišići se jačaju, jača se izdržljivost i snaga za svaki dan, kaže instruktorica Klara Benko.

Vježbe se mijenjaju svaka tri mjeseca. Postoji početnička, napreda i za trudnice. One mogu vježbati do samog kraja trudnoće.

Klara, koja dolazi iz korporativnog svijeta u kojem je stres uobičajen odlučila je postati instruktorica upravo zato da drugima približi metode opuštanja i koncentracije.

- Stres je nešto s čime danas živimo, većinom ga više ne možemo izbjeći. Potrebno je naučiti ga transformirati i na neki način promijeniti i sami sebi vratiti ravnotežu, kaže instruktorica Klara.
A ove vježbe to čine. Vraćaju ravnotežu u um i tijelo, ali i jačaju mišiće te dopuštaju čovjeku iscrpljenom stresom, da prirodnim putem obnovi energiju.
Tu su vježbe za leđa koja naviše trpe zbog lošeg držanja i stresa, zatim za zdjelicu, trbušne mišiće, noge, vježbe opuštanja. Protočno i gipko tijelo je zdravije jer u suprotnom nastaje grč i usporava se cirkulacija. Tijelo to prepoznaje kao opasnost za zdravlje i brani se spazmom.

Za prve dobre rezultate potrebna su tri mjeseca vježbanja. I ne zaboravite odmaranje. Kao i vježbanje odmor je važan i njime uspostavljamo ravnotežu. Organizam postaje zdrav, um miran i slobodan.