OPG za 21. stoljeće

Oglasna ploča su im društvene mreže, a pratitelje i nagrađuju - domaćim proizvodima. Sve je više takvih proizvođača koji se prilagođavaju 21. stoljeću.

Na mrežu "dižu" proizvode, osvježavaju redovno stranice i komuniciraju s kupcima. Tvrde - korist je višetruka.

Kvalitetan proizvod - proda se sam. Ali malo reklame ne šteti. I neka igre počnu!

A učinka, tvrde proizvođači, ima. Gomilaju se i "lajkovi" - još važnije - upiti.  

- Odlučili smo koristiti društvene mreže u promociji da bi se prezentirali i privukli ljude, ističe Danijela Blaić, vlasnica sirane iz Nunića.

Treba držati korak s 21. stoljećem - kažu. Isto kao i ugoditi svakom kupcu.

Pri narudži sira - sir se pakira, šalje se putem pošte ili osobno na kućnu adresu. Preradi se u Nuniću dnevno  i do 120 litara mlijeka. Muzle su se i jutros, još jednom će večeras: 264 ovce. 100 posto je Šijat ovčji sir. I 100 posto domaći.
Da je vrhunski - potvrdile su nagrade. 

- Mi proizvodimo tvrdi sir od sirovog, odnosno od nepasteriziranog ovčjeg mlijeka po tome smo posebni, kaže prehrambeni tehnolog Matea Barišić.

Proizvodi s domovnicom tražena su roba. Danas, nikad više. No, za utržak je dobra i aktivnost na mreži. Ciljana su skupina: mlađi potrošači.

- Pokušavam doprijeti do mlađih ljudi da dolaze kupovati. Rade pun gas, nemaju vremena. Šoping centri su nam oduzeli dosta kupaca. Uzalud društvene mreže ako nisan kvalitetan, kaže Stjepan Petrović, vlasnik peradarske farme iz Šibenika.

A nagradne igre su mu HIT! Objave također! Plješću mu zbog ideje i potrošači. U današnje vrijeme kad su reklame skupe - besplatan vid reklame: vrhunska stvar. 

Društvene mreže moderna su oglasna ploča. A klik - potvrdili su proizvođači - korak k očuvanju hrvatske proizvodnje. I sela.

Od polja do stola! - ideja je mladog chefa. Odnedavno realizirana! Diči se hektarom i pol obradive zemlje i konobom.

- Ubrali smo iz našega vrta svježi verzot, peršin i digli sa gnijezda domaća jaja, kaže vlasnik OPG-a Mate Sučić iz Mirlović Zagore.

Obiteljski je posao, kaže, "punoljetan". A sada i prilagođen 21. stoljeću. Sad radimo čips od peršina.

- Sam kupac može doć ode u naš vrt, sam ubere što želi, izvaže. Svidjelo im se poprilično. Ja još od toga proizvodim jela, osmišljavam kako tu namirnicu koja je spremana 100 godina kako to pretočiti u moderno, kaže Mate Sučić.

Od vlastita rada živjeti se - može. No da je lako - nije! Treba osluškivati bilo tržišta. I biti kreativan - jer konkurencija ne spava! Narodna poslovica kaže - dobar glas daleko se čuje. Virtualan - još dalje!