7. ožujka 1970. - Kraj dubrovačkog tramvaja

U subotu 7. ožujka 1970. u Dubrovniku se dogodila teška prometna nesreća. Tramvaj broj 5, koji je vozio na relaciji Pile–Lapad, izletio je iz tračnica i sletio u park ispod zidina.

U nesreći je život izgubila jedna osoba, a ozlijeđeno je četrnaest putnika. Ta je nesreća samo ubrzala odluku da se zauvijek ukine omiljeni dubrovački Žućko. Tijekom 60 godina dubrovački je tramvaj prevezao oko 100 milijuna putnika i prevalio više od 20 milijuna kilometara. Na opće oduševljenje svih Dubrovčana, prvi je tramvaj krenuo s Pila u prosincu 1910.

Radovi na postavljanju tračnica, žica i stupova bili su završeni za 48 dana i tramvaj je provozio u doba kada u mnogim hrvatskim gradovima još ni žarulja nije zasvijetlila. Vozio je brzinom od 45 kilometara na sat, a uzbrdicu Boninova svladavao je malo brže od pješaka. Svih 60 godina, osim kratkotrajnih prekida u vrijeme ratnih razaranja, Žućko je stalno vozio. No promet je rastao, a pojavila se i jaka konkurencija brzih autobusa. Tramvaj je, na žalost, imao sve više nezgoda, a posljednja je ubrzala odluku o ukidanju svojevrsnog simbola Dubrovnika.