EXIT-ova premijera pred 40-ak ljudi

Zagrebački Teatar Exit, poput svih hrvatskih kazališta, otkazao je od idućeg tjedna svoje predstave, ali ne i preksinoćnju premijeru u malom Studiju u Gundulićevoj, u koji stane 40-ak ljudi koji nisu ostali razočarani.

Predstava ‘Buđenje’, prema tekstu velškog dramaturga Brada Bircha, u režiji Aide Bukvić, više je nego simbolična u ovo vrijeme. Nastala je u koprodukciji s Osječkim ljetom kulture i početkom mjeseca prvo uprizorenje imala u tom gradu.

Buđenje - tuširanje - doručak - vožnja na posao - ured -  stanka za ručak - ured - vožnja s posla - večera - kauč - televizor - krevet - buđenje - tuširanje - doručak... I tako svakog dana.

Ona i On par su u kasnim dvadesetima više srednje klase, zatečeni u krizi identiteta i borbi s vremenom u kojem živimo.

- Na prvi pogled imaju sve. Imaju dobre poslove u korporacijama, imaju, kako oni kažu, dobre plaće, međutim, u jednom trenutku će doći do nekakvog zida... Osnovno je pitanje jesu li sretni, a mislim da je sreća individualna i intimna stvar, kaže redateljica Aida Bukvić.

‘Buđenje’ je duodrama u kojoj se isprepleću unutarnji monolozi likova. Iako žive zajedno, njihove se misli rijetko sinkroniziraju i jedva komuniciraju.

- Njen problem je otuđenje, nekomunikacija, problem da si ne može priznati da možda to što radi nije dobro za nju, što si ne ostavlja prostora samo za sebe, što ne zna slušati, napominje glumica Iva Kraljević koja nastupa kao 'Ona'.

On, kojega je utjelovio Silvio Mumelaš, koncentriran je na brzinu života: Stalno ta jedna brzina života i to htijenje da se sve napravi brže, brže, brže nego što zapravo i psiha i tijelo mogu podnijeti, ističe Mumelaš.

Kao i ostatak kulturne scene, Teatar EXIT prilagođuje se krizi u jeku koronavirusa: Prilagodili smo se kao svi ostali. To znači da je kompletan program Teatra EXIT zaustavljen do daljnjega, kaže umjetnički ravnatelj Teatra EXIT Matko Raguž.

Nakon održane zagrebačke premijere ‘Buđenja’ u Studiju EXIT, odgođene su i zakazane reprizne izvedbe - do prve moguće prilike.