Ponuda mesa na društvenim mrežama

Mesaru Darku Mršiću iz Viškova u čijoj je tvrtki 12 zaposlenih zatvaranjem ugostiteljskih objekata prodaja je pala za više od 80 posto. No ljude nije otpustio, nego se pokušava prilagoditi.

Ugostiteljski objekti, najveći klijenti mesnica već su nekoliko tjedana zatvoreni, pa mesnica iz Viškova u zaleđu Rijeke pokušava normalizirati poslovanje ponudom mesa građanima putem društvenih mreža.

- Restorani su svi ugašeni, od restorana nemamo nijednog. Prodaja nam je pala oko 80 posto, ističe vlasnik mesnice Darko Mršić.

- S financijskog gledišta najlakše bi bilo otpustiti ljude no ja to ne želim, kaže Darko. Članove obitelji zadužio je za prodaju i dostavu mesa, i na taj način se pokušavaju prilagoditi teškim vremenima.

- Mi smo se prebacili na dostavu po kućama, reklamiramo se preko Faceboooka, napravit ćemo i novu web stranicu i sva skupa tako da nismo davali otkaze. Nadamo se da će sve to stati i da ćemo izdržati ovaj daljnji tijek događaja, kaže Mršić.

Novi način poslovanja ima i dodatnih troškova radi pakiranja i prijevoza mesa kupcima. No kako kupuju stoku sa hrvatskih farma kod zaposlenih postoji nada da će građani u ovom trenutku posebno podržati domaće proizvođače hrane.

- Bilo je dosta razmišljanja o tome sa šefom. I amo-tamo i onda smo se usuglasili da idemo nešto novo. Bili smo zabrinuti, kako ne, no treba ipak živiti, kaže mesar Marko Tomljanović.

Ta mala tvrtka s 12 zaposlenih nada se rentabilnom poslovanju u teškim uvjetima, a građani već pozitivno reagiraju na prodaju putem društvenih mreža. Tek krajnja mjera, ako tvrtka počne gubiti novac bit će smanjivanje broja zaposlenih.