Svjetski dan umjetnosti: pokrenuta kampanja #CreativeEuropeAtHome

Europska komisija je u povodu Svjetskog dana umjetnosti na društvenim mrežama Kreativne Europe pokrenula kampanju #CreativeEuropeAtHome, posvećenu brojnim kulturnim aktivnostima što se održavaju online kako ljubitelji kulture uslijed pandemije ne bi ostali zakinuti za takve sadržaje.

U okolnostima odgađanja i otkazivanja kulturnih događanja zbog posljedica izbijanja koronavirusa, što uključuje i mnoge aktivnosti Programa Kreativna Europa, želi se istaknuti pozitivne primjere koji i dalje pokreću kulturni i kreativni život u Europi: filmski arhivi otvaraju se javnosti putem mrežnih stranica, kazališta i glazbenici putem prijenosa uživo dijele svoje nastupe i drugo.



Po riječima Mariye Gabriel, povjerenice Europske komisije za inovacije, istraživanja, kulturu i mlade, u ovim teškim vremenima kultura, kreativnost i solidarnost potrebniji su više nego ikad, pa tom inicijativom žele predstaviti i učiniti dostupnom bogatu i raznoliku ponudu zajednice Kreativne Europe.

- Možda smo zasad zatvoreni u svojim domovima, ali to nas ne bi trebalo spriječiti da uživamo u ljepoti umjetnosti i kulture, dolazimo do novih otkrića i dijelimo svoja iskustva. Svi smo zajedno u ovome, poručila je.

Europska komisija stoga poziva korisnike Programa Kreativna Europa koji svoje kulturne aktivnosti provode internetski da ih podijele s javnosti na društvenim mrežama, uz ključnu riječ #CreativeEuropeAtHome i oznaku službene platforme Kreativne Europe (Facebook, Twitter, Instagram).

Prihvatljive su aktivnosti kojima je dodijeljena financijska potpora Programa Kreativna Europa te koje su otvorene za javnost i nisu onemogućene opcijom geo-blocking te drugim ograničenjima.

Kako prenosi DKE - Ured MEDIA Hrvatske, Europska komisija podijelit će odabrane objave, a povjerenici Mariya Gabriel i Thierry Bretonće putem svojih profila na Twitteru pridonijeti vidljivosti objava.