Kako sačuvati leđa radeći od kuće?

Sjediti satima u uredu već je loše, no ako radite od kuće zbog pandemije koronavirusa nemate ni svoju vjernu, možebitno ergonomsku, uredsku stolicu i radni stol. 

Možda radite za kuhinjskim stolom, na kauču u dnevnoj sobi ili čak iz kreveta, što je daleko od idealnog mjesta za rad. 

Dok se tako snalazite, kako bi pomogli svojim leđima trebali bi redovito mijenjati položaj pa i radni prostor, savjetuje Kampanja za zdravija leđa (AGR), njemačka udruga koja promiče i objavljuje istraživanja o spriječavanju bolova u leđima. 

Promjene položaja s istezanjem mišića i zglobova mogu činiti čuda, kažu stručnjaci. 

Dodatnoj raznolikosti na neko vrijeme može doprinijeti visoki stol za kojim se stoji ili, ako ga nemate, neka viša radna površina u kuhinji. 

A možete, primjerice, i sve svoje telefonske razgovore obavljati na nogama ili šećući okolo. To će ublažiti naprezanje leđa i pružiti vam malo tjelovježbe. 

AGR također savjetuje onima koji rade od kuće da osiguraju dostatno osvjetljenje radne površine jer inače naprežete ne samo oči nego i leđa jer se stalno morate naginjati naprijed kako bi bolje vidjeli.