Bolske priče

U moru priča koje ovih dana plasiraju Turističke zajednice pojavile su se i Naše bolske priče koje su potpuno drugačije, a za originalan koncept zaslužna je Turistička zajednica Bola na Braču.

- Razmišljali smo na koji način pozvati i ujedno pozdraviti naše drage posjetitelje i turiste, a da to bude pozitivno, optimistično i prepoznatljivo. Svi su već čuli za našu svjetski poznatu plažu Zlatni rat, no nisu čuli za Maru, Nikicu, Pjerina, Francija i naše ostale mještane koji su zapravo srce našeg mjesta. Zato smo osmislili kampanju u kojoj su oni glavni protagonisti, predstavljaju ono što žive i rade - izjavio je u emisiji Dobro jutro, Hrvatska Markito Marinković, direktor Turističke zajednice Bol.





Želja im je, kaže, da ih turisti kad dođu prepoznaju kao i ono što mještani mogu ponuditi od kvalitetne hrane, domaćeg voća i povrća, svježe ribe, maslinovog ulja i slično.

- Ovo je tek početak, nastavljamo i dalje kampanju s mještanima, tako da ćete npr. uskoro moći i vidjeti naše atraktivne lokacije kroz njihove oči. U drugu fazu ćemo uključiti iznajmljivače, lokalne sportaše rekreativce i lokalne turističke vodiče. Ovo je online kampanja koja se može pogledati na našim društvenim mrežama Bol - Symbol of the Adriatic, a osmislili smo i tematske hash tagove kao što su Bol - symboloftradition, Bol-symbolofhistory, Bol-symboloflocalfood - otkriva Marinković.

Bračni par Bodlović je zapjevao u svom videu, a inače se na svom OPG-u bavi ekouzgojem.





- Posjetitelji Bola mogu svratiti do nas, kupiti povrće, a što je zgodno, mogu ga i sami ubrati i pripremiti svježi obrok od netom ubranog povrća - kažu.

Video im nije bilo teško snimiti, ali malo neobično.

- Nismo to još radili, no uspjeli smo i spontano zapjevati, jer se i inače pjesma često čuje u našoj kući. Drago nam je da je TZ osmislila baš ovakvu kampanju i uključila nas mještane, a mi jedva čekamo prve turiste - poručuju Bodlovići.