Iluzija kao prepoznatljiv hrvatski proizvod

Želite li se poigrati vlastitim očima i mozgom i nakratko zaboraviti sve probleme? Od sada to možete i u samom središtu Splita. Otvoren je Muzej iluzija, koji na 300 četvornih metara nudi više od 70 atrakcija.

Tako bez problema možete narasti do divoskih visina, a prelazak preko naizgled običnog mosta može postati nemoguća misija zbog vorteksa koji stvara iluziju da se most miče. Ponuda je raznovrsna, a osim slagalica, mozgalica i zagonetki, muzej ima i - pametnu radionicu.

- Ovo je sada dvadeseti muzej iluzija i potpuno je hrvatska priča - od zamisli do ostvarenja. I to vrlo uspješna. Kako kaže Mario Braovac, nakon Mate Rimca, najpoznatiji je to novi hrvatski proizvod u svijetu. Ovakvi muzeji postoje i u Šangaju, New Yorku...

Većina proizvoda koji se ugrađuju u ovaj muzej diljem svijeta nastala je upravo kod nas. Ovu viziju zabave dvojice prijatelja prepoznali su baš oni kojima je namijenjena i polako postaje jedan od muzeja koji se najbrže razvija.  

- Turistička je atrakcija, ali nije samo za strance. On je i za domaće ljude. Korona je umanjila posjećenost, ali mi radimo i pridržavamo se epidemioloških mjera. Otvren je kružni tok, tako da ste zapravo cijelo vrijeme s istim ljudima do samog kraja. Ovo je zapravo jedan od najposjećenijih novih koncepata muzeja u svijetu, dodaje Mario Braovac.

Posebnost je i podatak da se iza svake iliuzije krije znanost, ali i dugo čuvane mađioničarske ilizuje, koje su sada postale muzejski eksponati na kojima i sami možete eksperimentirati, ali i razotkriti ih.