Vlakom od Pule do Pazina prava je avantura

Prošlog je tjedna u fokusu bila vijest da Hrvatske željeznice planiraju ukinuti određene linije u Istri. U HŽ-u kažu kako se linije neće ukidati. Zato smo odlučili provjeriti u kakvom su one stanju, tko putuje vlakovima i koliko često voze. Pokušali smo putovati od Pule do Pazina. No, ostali smo iznenađeni. Evo naše priče.

6 sati i 30 minuta ujutro. U Puli čekamo vlak za Pazin. Počinje naša avantura. Ili možda ne?

Zaplet. Zbog kvara vlak će kasniti.

Avantura odlaska učenica u Pazinsku gimnaziju pretvorila se u nemoguću misiju. Tj. u čekanje Godota. Vlak ne da će kasniti. Nego neće ni doći.

- Ide autobus umjesto vlaka, to je to što vam ja mogu reći za sad, dalje imate gore pa se njima obraćajte, kaže kondukter Mladen Jugović.

Obraćamo se "gore". U HŽ-ovu jedinicu Rijeka.

- Raspolažemo s nešto starijim voznim parkom tako da su nekakve mogućnosti kvarova uvijek moguće, objašnjava glavni referent prodaje, HŽ - RJ Rijeka David Meštrović.

Za to vrijeme putnice iz Pule u pazinsku gimnaziju odlaze autom.

Nakon sat i pol dolazi vlak no iz suprotnog smjera. Pun je učenika iz Pazina. Žure u školu i nisu raspoloženi za izjave. Strojovođa jest. 

- Vlakovi imaju 40 godina, nisu baš u najboljem stanju, treba ih održavati, trebalo bi nešto novo, ističe strojovođa Klaudio Udovičić.

Hoće li nešto novo doći i kada, to se točno ne zna. Iz HŽ infrastrukture kratko su nam priopćenjem poručili da će ulagati u istarske pruge, u skladu s mogućnostima. U planu su ulaganja i u 13 željezničko - cestovnih prijelaza te u projekt uspostave prometa do luke Bršica. Čekanje ulaganja valjda neće biti čekanje Godota.