Vježbe u visokoj trudnoći

Visoki stupanj trudnoće nije spriječio Laru Nikpalj Vukorepu da vježba. U rano jutro smo na plaži Punta Bajlo u Zadru snimili, s tom kineziologinjom snimili vježbe za trudnice.

Svoju prvu trudnoću Lara podnosi izvrsno, pa smo njezine preporuke o vježbanju u trudnoći namijenili svima koji se osjećaju dobro, onima koji su vježbali i prije trudnoće i, naravno - savjetovali se s liječnikom.

- Noćna smjena u rodilištu u doba korone

Tijekom izolacije Lara je bila prisiljena promijeniti rutinu i umjesto aktivnog vježbanja u dvorani, više je šetala i kod kuće izvodila jednostavnije vježbe. Dobra je to priprema, kaže, za sve ono što je čeka poslije porođaja.

Lara je diplomirala na Kineziološkom fakultetu u Zagrebu. Njezino je usmjerenje kondicijska priprema sportaša. Dvadeset je godina provela u košarci. Osim u matičnom klubu Zadar igrala je i u Zagrebu za vrijeme studija.





U Zadar dolazi kao profesorica tjelesne i zdravstvene kulture i posvećuje se svojoj metodi rada Total body fitnessu koji je sve uspješniji i privlači mnoge rekreativce. Sportska disciplina u radu je nešto od čega ne može pobjeći, smije se Lara. Usmjerena prema vrhunskom sportu nepopustljiva je i vrijedna u radu s rekreativcima.

Vježbanjem u visokom stupnju trudnoće, Lara održava svoju tjelesnu ali i psihičku kondiciju. Vježbe su jednostavnije ali dovoljno zahtjevne da budu izazov koji želite svladati. Iako se čini da mnogo ljudi vježba, pa i trudnice, jer je vježbanje posljednjih godina sve popularnije, Lara tvrdi da statistika pokazuje porazne rezultate.

Tjelesna i zdravstvena kultura bi trebala biti zastupljenija u školi, naglašava. Slažemo se. Karantena nam je pokazala kako je lijepo prošetati kroz prirodu, voziti bicikl, vježbati. Sve to možemo svakodnevno, samo nam nedostaje malo strpljenja.