Jesen je u Lici navukla svoj plašt - strane goste zamijenili domaći

Posljednji je dan akcije "Tjedan odmora vrijedan", kojoj se priključilo više od 400 hotela, turističkih agencija, muzeja i parkova prirode kako bi, prije svega domaćim gostima, ponudili upola niže cijene. Na Plitvičkim jezerima u prva tri dana akcije prodano je više od 12.000 ulaznica, a pod opsadom turista bili su i Otočac te Velebit.

Jesen je u Lici navukla svoj plašt. Cijene ulaznica, smještaja i različitih aktivnosti gotovo su upola niže. Plitvice očaravaju. A uz bok Plitvicama je Gacka dolina, koja nudi svoje čari, a Otočac je ponovno proglašen najboljim kontinentalnim turističkim mjestom.

- Općenito volimo malo istraživati Hrvatsku. Pošto je sad ovo stanje s koronom u inozemstvo baš ne idemo onda smo se odlučili za Hrvatsku, rekla je Lorena iz Varaždinskih Toplica.

- Vidi se ta tendencija da gosti ostaju duže, dodatna ponuda se proširila, OPG-ovi imaju svoju ponudu tako da u biti od same destinacije mi sad idemo polagano prema stvaranju premium destinacije, kaže Denis Lončar, vlasnik tvrtke Velebit aktivnosti, Otočac.

U turističkoj godini koju je obilježio koronavirus, u kojoj je desetkovan i broj posjetitelja i prihodi, lički je turizam dobro plivao.

- Mi smo pobornici održivog turizma i upravo zato nekoliko godina provodimo brendiranje cijele Like kao destinacije zbog toga da turisti ciljano dolaze, kaže Tomislav Kovačević, ravnatelj JU NP Plitvička jezera.

Za svakoga ima ponešto, uz prihvatljive cijene i prirodnu ljepotu koja se s malo čim može usporediti.