Arhitekt društvenih igara

Društvene igre poput „Monopolija" i „Čovječe ne ljuti se" nekoć su bile nezaobilazna razonoda u svakom kućanstvu. Iako su se posljednjih godina igre pa i druženja dobrano preselili u sferu digitalnog, još postoji publika koja uživa u tradicionalnim društvenim igrama. Na svjetskom tržištu je bezbroj naslova, a komadić tog tržišta osvojio je i jedan hrvatski dizajner.

Arhitekt po zanimanju Filip Neduk još je na fakultetu otkrio da mu je od arhitekture zgrada draža arhitektura društvenih igara.

- Počeo sam na fakultetu, radio sebi za društvo i čisto da se mi igramo da ubijemo vrijeme. Onda je to nekako postalo ozbiljnije, učio sam dosta o tome, na kraju sam odlučio - zašto ne bih probao izdati koju?, ističe dizajner društvenih igara Filip Neduk.

Dosad je napravio tri igre. Izdavača je pronašao na najvećem sajmu igara koji se svake godine održava u Njemačkoj.

Prvi naslov je prošao tek solidno. Drugi je postao hit - prodao se u gotovo 50 tisuća primjeraka.

Dizajn i kvaliteta izrade su bitni, no za uspjeh je ključna mehanika igre tj. pravila. To je ono što će igrače zadržati oko stola i natjerati ih da se vraćaju.

Zanimljivo, inspiraciju nalazi u video igrama kojima se također bavi profesionalno, no ništa kaže ne može zamijeniti iskustvo kada s obitelji ili prijateljima sjednete za stol i uronite u jedan od bezbroj svjetova društvenih igara.