Svi su poludjeli za retro dresovima

Košarkaški klub Jugoplastika, današnji Split proglašen je najboljim europskim  klubom 20. stoljeća. Ovog mjeseca slavi 75. rođendan. Tim povodom, jedan od najpoznatijih svjetskih sportskih brendova proizveo je prigodne tenisice Jugoplastika, a klub retro dresove i majice iz '89. godine.

Trostruki uzastopni europski košarkaški klupski prvak teško da će ikada više ponoviti taj nevjerojatan uspjeh. Retro dresove, majice i rekvizite iz slavne 89 godine navijači diljem svijeta razgrabili su u samo sat vremena, otkad su pušteni u prodaju.

- Zovu s Aljaske, Amerike, Argentine, Brazila, Španjolske, cijele Europe. Mi fizički ne možemo toliko dresova isporučiti, kolika je potražnja, priča glasnogovornik KK "Split" Ozren Maršić.

Jugoplastika je, podsjetimo, bila jedna od najvećih dalmatinskih tvrtki. Zapošljavala je 13 tisuća ljudi, uglavnom žena. Nažalost, uništena je u još jednoj "slavnoj" hrvatskoj privatizaciji početkom 90-tih godina.

Proizvodila je za jednog od najvećih sportskih divova današnjice, koji je ovih dana klubu odao veliko priznanje proizvodnjom retro modela tenisica koje nose ime Jugoplastika. Za sada se ne mogu kupiti, već samo osvojiti nagradnom igrom na društvenim mrežama. 





- To je bio  gigant koji je držao pola Splita, 13 tisuća ljudi s njihovim obiteljima. Jugoplastika je hranila 50 tisuća ljudi. Ovo je jedna tako lijepa priča i zahvalni smo jer svako spominjanje imena Jugoplastika ili Split nama je reklama, dodaje Maršić.

Kao i nekad, Split ponovno ima domaću, mladu i obećavajuću momčad koja sve bolje igra u hrvatskoj i regionalnoj ABA ligi. Ali nekadašnje ime Jugoplastika zauvijek će ostati zapamćeno kao najslavnije ime splitskog i europskog kluba 20. stoljeća.