Plakat: moćan mediji ili komunikacija u nestajanju?
Objavljeno: 1. ožujka 2019., prije više od godinu dana
Autor: Ivana Antunović Jović/V.M./HRT
PODIJELI
-
Foto: - / -
Hoće li plakat kao prestižni medij komunikacije dizajnom nestati u vremenu strelovitog uspona digitalnih medija ili će, pak, preživjeti i pokazati da je još uvijek moćan medij koji može izazvati reakcije i pokazati u kakvom društvu doista živimo?
Hoće li plakat kao prestižni medij komunikacije dizajnom nestati u vremenu strelovitog uspona digitalnih medija ili će, pak, preživjeti i pokazati da je još uvijek moćan medij koji može izazvati reakcije i pokazati u kakvom društvu doista živimo?
Poetiku, estetiku i društveni položaj plakata, i njihovu budućnost analizirali smo u emisiji Izvan formata, u koju se u povodu prošlogodišnjeg izlaska svoje nove knjige 'Od glave do pete – nagost u grafičkom dizajnu', iz New Yorka uključio naš dizajnera svjetskoga glasa Mirko Ilić. S njim je razgovarala Ivona Haller:
Zanimljiv uvid u temu dala je i Željka Kolveshi, autorica nedavno objavljene monografije 'Zagreb – Plakati / Slučajna povijest' s kojom je razgovarala Jasna Coce:
O 'billboardu', odnosno jumbo-plakatima kao mediju umjetničkih radova, kakvi se ovih dana mogu vidjeti na zagrebačkoj Aveniji Marina Držića i Strojarskoj ulici, za emisiji Izvan formata govorila je Silva Kalčić, a u našem studiji o prošlosti i budućnosti plakata diskutirali su grafički dizajneri Lana Cavar, Bojan Krištofić i Sven Sorić. Emisiju Izvan formata, koju emitiramo četvrtkom navečer na HRT3 u cijelosti pogledajte na usluzi HRTi.
HRT koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi Vam pružio bolje korisničko iskustvo o čemu više možete pročitati OVDJE. Ako ne želite dopustiti da HRT na vaše računalo upisuje kolačiće, možete to spriječiti postavkama Vašega internetskog preglednika.