Objavljeno: 23. svibnja 2019., prije više od godinu dana
Autor: Karolina Lisak Vidović/V.M./HRT
PODIJELI
Tomislav Brlek
Foto: - / -
Kakve veze 'Pusta zemlja' ima s glazbom i zbog čega su Eliotovu poemu prozvali halucinantnom polifonijom koja nas vodi od Veda do Walta Whitmana? Na ta i druga pitanja odgovore smo potražili uz 'nadpitanje': 'Što je klasik?'.
Kakve veze 'Pusta zemlja' ima s glazbom i zbog čega su Eliotovu poemu prozvali halucinantnom polifonijom koja nas vodi od Veda do Walta Whitmana? Na ta i druga pitanja odgovore smo potražili uz 'nadpitanje' – 'Što je klasik?'.
Zbog čega je Thomas Stearns Eliot žudio da njegova publika bude nepismena? Zašto mu je zvuk bio važniji od smisla? Zašto svaka dobra poezija mora biti u stanju komunicirati i prije nego što bude shvaćena? Zašto shvaćanje dolazi uvijek kasnije i nikad nije konačno?
Sve to i još ponešto doznali smo u emisiji 'Što je klasik?' u kojoj su o Eliotovu djelu govorili prof. Tomislav Brlek, pjesnikinja Ana Brnardić i komparatist književnosti Matija Štahan.
Pogledajte uvodnu reportažu iz emisije 'Što je klasik?' u kojoj govori Matija Štahan, a cijelu emisiju prikazujemo na usluzi HRTi:
HRT koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi Vam pružio bolje korisničko iskustvo o čemu više možete pročitati OVDJE. Ako ne želite dopustiti da HRT na vaše računalo upisuje kolačiće, možete to spriječiti postavkama Vašega internetskog preglednika.