11:54 / 16.11.2021.

Autor: Dobro jutro, Hrvatska/HTV

Dario na TikToku potiče mlade - na čitanje!

Dario Marčac svoju je platformu iskoristio kako bi potaknuo mlade da počnu čitati.

Dario Marčac svoju je platformu iskoristio kako bi potaknuo mlade da počnu čitati.

Foto: Dobro jutro, Hrvatska / HTV

Dario Marčac je Karlovčanin kojeg na TikToku prati više od pola milijuna ljudi, a nedavno je pokrenuo i jedan zanimljiv i koristan izazov – BookTok. "Ovo je godina čitanja pa sam htio upotrijebiti svoj broj pratitelja da prikažem kako se na TikToku mogu prenijeti i korisne informacije, odnosno edukativan i motivacijski sadržaj, rekao je Dario za emisiju "Dobro jutro, Hrvatska".

Svoju je platformu iskoristio kako bi potaknuo mlade da počnu čitati. BookToku se svatko može pridružiti uz hashtag #booktok, gdje svaki kreator može objasniti neku knjigu koju trenutno čita kroz različite skečeve ili uloge glavnih likova u knjizi.

- Itekako je puno opcija i mogućnosti, smatra Dario i dodaje kako na TikToku postoji preko 4 milijarde pregleda tog hashtaga u svijetu.

U svoj sadržaj uključio je i knjižničare, za koje kaže da su bili oduševljeni idejom.

- Oni su bili presretni, ne znam kad sam zadnji put vidio toliku sreću ljudi i zadovoljstvo. Mi smo snimali sadržaj da knjižničari s lijeve na desnu stranu uzimaju svoju knjigu i svaki knjižničar daje preporuku za jednu knjigu. Kad su oni čuli za ideju instant su ju prihvatili i pojavilo se puno škola koje sam uključio u zajednički video, kaže Dario i dodaje kako ovim sadržajem želi potaknuti mlade da pričaju o knjigama.

- Možda bi se iznenadili – mladi čitaju, ali neki puta skrivaju od ostalih da ne bi bili ismijavani, da to nije nešto dosadno i naporno. Ovakvim sadržajem želim potaknuti da je to 'in' i super i zašto se ne bi pričalo o tome, kaže.

Dario ističe kako je korona pogodovala digitalnom svijetu, s obzirom da se puno starije i zrelije populacije priključilo društvenim mrežama.

- Totalno se promijenio sadržaj, ulaže se puno više truda i puno više se očekuje od same platforme, samo je ta kreativa ono što dijeli dobrog TikTokera od malo lošijeg, kaže i dodaje kako je TikTok trenutno jedina platforma s organskim rastom, te sve više preuzima primat u oglašavanju i reklamiranju.

- Kad sam prvi put počeo pričati o poslovnom TikToku svi su me čudno gledali, međutim danas se održava velik broj kampanja i sve više kompanija prelazi na TikTok. Svakoj platformi treba određeno vrijeme da ona sazrije – TikTok itekako brzo sazrijeva i već kroz godinu dana ćemo pričati o itekako ozbiljnoj platformi gdje se grade biznisi i pojavljuju reklame, kaže.

- Svatko bi se trebao priključiti BookToku jer će prije svega otkriti mnoštvo različitog sadržaja i knjiga koje ljudi preporučuju i čitaju, a mi možda nikad za njih nismo čuli – bilo da se radi o domaćim autorima ili stranim, zaključuje Dario.

Pogledajte razgovor:

Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!