Društvena igra Mundus Education System spaja tehnologiju i znanje. Igrači se, uz bacanje kocke, kreću po mapi sličnoj onoj za Čovječe ne ljuti se
Takozvano gejmificirano učenje, odnosno učenje uz igru, dobilo je nagradu u sklopu natječaja "Poduzetnici budućnosti" Hrvatske udruge poslodavaca. U timu koji je osmislio igru učenik je zagrebačke 5. gimnazije Filip Hercig, zbog čega je nagrađena i njegova škola.
Društvena igra Mundus Education System spaja tehnologiju i znanje. Igrači se, uz bacanje kocke, kreću po mapi sličnoj onoj za Čovječe ne ljuti se.
- Glavna ideja je da se proces učenja, koji je u današnje vrijeme djeci i mladima sve više i više odbojan, zamaskiramo u nešto što im je poznato i zanimljivo, a to je u ovom slučaju društvena igra - mobitel koji je u sredini i svime time upravlja, kaže Filip Hercig, koautor projekta Mundus Education System.
Igru su osmislili srednjoškolci, pitanja su iz srednjoškolskog gradiva, a u V. gimnaziji dobivaju i više od toga.
- Općenito u hrvatskom školstvu nedostaje veza između privrede, poduzetništva i škola, tako da je ovo nešto pomalo atipično što bi trebalo postati tipično, rekao je Tihomir Engelsfeld, ravnatelj V. gimnazije.
Igra je nagrađena s 25 tisuća kuna. Hrvatskoj udruzi poslodavaca i partnerima cilj je širiti i poduzetničke vještine.
- S mladim ljudima radimo na nizu projekata kojima dajemo priliku da upoznaju nove tehnologije i kroz to se dokažu, pokažu i da ih malo približimo onome što je realni život. Do sada su rezultati više nego dobri, kaže Ivan Gabrić iz HUP-a.
- U ovoj formi u kojoj smo sada funkcioniramo jedno tri i pol godine. Prije jedno šest mjeseci smo uspjeli doći do razine da smo spremni za tržište. Dakle, možemo prodavati, proizvoditi, kaže Hercig.
Filipu i njegovim kolegama cilj je nastaviti obrazovanje u sustavu koji će poticati poduzetništvo.
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!