17:50 / 23.11.2021.

Autor: Dobro jutro Hrvatska/HRT

Hangoo - prva hrvatska aplikacija za druženje putem glasovnih poruka

Hangoo - prva hrvatska aplikacija za druženje putem glasovnih poruka

Hangoo - prva hrvatska aplikacija za druženje putem glasovnih poruka

Foto: HTV / HRT

Hangoo je prva hrvatska aplikacija za druženje putem glasovnih poruka, a cilj joj je povezati ljude na temelju dubljih emocionalnih i društvenih vrijednosti. Osmislio ju je mladi poduzetnik Tomi Antoljak. U HTV-ovoj emisiji "Dobro jutro, Hrvatska" kazao je da aplikacija funkcionira na temelju avatara i glasovnih poruka te odmah niti nije moguće vidjeti kako druga osoba izgleda. Tek kad se dvije osobe 'lajkaju' otvaraju se prave slike. "To funkcionira na principu nekakvog virtualnog maskenbala, gdje sudiš ljude po dubljim životnim vrijednostima umjesto samo izgleda“, kazao je.

Hangoo aplikacija se razlikuje od ostalih u tome što je komunikacija isključivo putem glasovnih poruka. To je novitet u svijetu društvenih mreža.

- Čar tih glasovnih poruka je što idu tim sloganom anti-površnosti – s nečijim glasom dobivaš puno više informacija i emocija. To daje mogućnost da bolje upoznaš drugu osobu, ističe Antoljak i dodaje kako je bitno da predstavljanje bude autentično. Glas je jedinstven svakoj osobi, a mi nastojimo napraviti iskustvo da se korisnici pokažu u najboljem svjetlu bez lažnih predstavljanja, istaknuo je. 

Hangoo tim vjeruje da radi revoluciju u svijetu društvenih aplikacija, koje se uglavnom temelje na slikama.

- Kada je 2007. godine izašao iPhone vidjeli smo eksploziju aplikacija koje su bile bazirane na slikama, a danas su najbrže rastući segmenti Apple-a zvučne tehnologije. S tom zvučnom revolucijom dolazi i revolucija tih aplikacija za druženje, gdje nečija autentičnost i životna priča dolazi do izražaja, kaže i dodaje kako to postižu putem pažljivo dizajniranih pitanja pomoću kojih nečiji karakter dolazi do izražaja.

Njemu je najdraže pitanje "Kad bi pisao biografiju kako bi ju nazvao?". To daje neki kratki i kreativni način da se osoba predstavi kako ona vidi svoj život, kazao je Antoljak. 

Korisnici su najčešće mlađe životne dobi, između 18 i 22 godine.

- To je generacija koja voli eksperimentirati, koji vole avatare i kreacije tih fora komponenti u aplikaciji, i koji su hrabriji i žele izraziti svoje mišljenje. Naš slogan cijele ove ideje je 'Život je prekratak da ne kažeš što misliš', a ta mlađa generacija to puno više sluša i samim time njima se Hangoo puno više sviđa. Danas gotovo svaka mlada osoba između 18 i 25 godina, koja ima iPhone i iz Zagreba je ili okolice, je instalirala ili koristi Hangoo na dnevnoj ili tjednoj bazi. Mi smo ugodno iznenađeni ovim uspjehom, računali smo da će biti puno manji odaziv s obzirom da je Hrvatska malo konzervativnija, ali ispada da su ljudi jako zadovoljni. Nama je sada najveći zadatak slušati naše korisnike i fokusirati se na stvari koje ne radimo dobro kako bi ih radili bolje, i samim time doći ćemo na još veći level – a to je Amerika i druga tržišta. Kod drugih aplikacija ljudi sude po izgledu. Od svih Photoshop-a, filtera i različitih 'fejk' iskustava ljudi su počeli biti depresivni i tužni. Naša pozicija ovdje je totalno kontra toga. Mi kažemo da je samo autentičnost bitna i ako nisi savršen to je u redu, zaključuje Antoljak.

Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!