Projektom "Uljepšajmo tržnicu" osječke studentice pozivaju mlade na tržnicu i druženje. Cilj je poticati mlade na zdrav stil života i predstaviti tržnicu kao mjesto koje može pozitivno utjecati na svakog pojedinca. Tri mlade Osječanke svojim su videom osvojile i prvo mjesto na prestižnom natjecanju te odlučile ostvariti sam projekt.
Viktorija i Ivana jutros su bile među rijetkim mlađim osobama koje su prošetale po svježe namirnice. Odlučile su to promijeniti zajedničkim projektom.
- Sam projekt Uljepšajmo tržnicu nastao je iz jednog natjecanja, Shoot by Youth koje je bilo organizirano u par država, Bugarskoj, Rumunjskoj, Srbiji, Njemačkoj i Hrvatskoj. Mi smo osvojile prvo mjesto za Hrvatsku i cilj je bio prikazati jedan problem regije, mjesta i neke zajednice, rekla je organizatorica projekta Viktorija Klasić.
Stoga pozivaju svoju generaciju na tržnicu, na druženje i foto natječaj koji je u tijeku.
- Fotografije će ostati tu izložene i s tim želimo uljepšati tržnicu kako bi mlade više privukli, kaže organizatorica projekta Ivana Bašić.
Prodavači podijeljenog mišljenja oko mlađih kupaca.
- Dolaze mladi u zadnjih par godina, ali većinom subotom, kad su slobodni, kad ne rade i nedjeljom, baš dosta ima mladih. Ovako preko tjedna su to umirovljenici, kaže prodavačica Katarina Suljić.
- Oni nemaju te navike. McDonald's, brza hrana je njihov prioritet, a što se tiče tržnice, tu ih jako slabo viđam, kaže prodavač Petar Zolota.
- U Požegi dolaze, i to puno mladih, i kupuju pravi med, kaže Ljubica Aračić, prodavačica iz Požege.
Ne kaže se uzalud da na mladima svijet ostaje.
- Mladi najbolje znaju kako privući ostale mlade na tržnicu. Želimo održati tradiciju koju imamo već godinama i moramo što više pomladiti naše posjetitelje. Nadam se da ćemo zajedno uspjeti u tome, kaže Ivana Davidović, direktorica Tržnice d.o.o. Osijek.
Jer zdrava hrana treba biti prioritet i mlađim naraštajima.