O ekologiji govorimo i u našoj redovitoj rubrici - O reformi iz prve klupe. Sunčicu Findak zanimalo je koliko se u sklopu reforme obrađuju ekološke teme, na koji način i u kojim predmetima.
U redovitoj rubrici "O reformi iz prve klupe" bilo je riječi o ekologiji. HRT-ovu novinarku Sunčicu Findak zanimalo je koliko se u sklopu reforme obrađuju ekološke teme, na koji način i u kojim predmetima. Otišla je u osnovnu školu u Pregradu, gdje su u vezi s tim daleko odmaknuli. Novcem koji su učenici zaradili na projektu sami su izgradili reciklažno dvorište, a međupredmetnu temu - održivi razvoj, učenici imaju od prvog razreda osnovne škole do 4. srednje.
Zdenka Žiger Žgela, ravnateljica OŠ Janka Leskovara u Pregradi smatra kako je bitno da je uvedena ova međupredmetna tema. Kaže da ljudi još uvijek nisu dovoljno osviješteni u vezi s tom temom i napominje da neće prestati s kampanjama i projektima za zdrav život i okoliš.
Lucija, dječja gradonačelnica Pregrade, pojašnjava da je bitno naučiti koja je boja kontejnera ili kante za smeće.
- Učimo ih da ne smiju uzimati plastične vrećice kada idu u dućan, nego platnene i da ih uzimaju od kuće, kazala je.
Nikolina Ljubić, učiteljica biologije i prirode te ekokoordinatorica u OŠ Janka Leskovara, naglašava da su u Pregradi dobili zeleni otok među prvima.
- Sudjelovali smo u projektu pa su naši učenici zaradili novce i sami izradili reciklažno dvorište, kaže Ljubić.
Sunčica Remenar, profesorica biologije i članica mentorskog tima za biologiju Škole za život, rekla je da djecu jako zanima recikliranje, onečišćenje zraka i vode jer su svjesni da to utječe na njihov život i zdravlje.
Dobro je da je tako, da se o tim temama sve više govori i uči, jer kada će oni jednog dana odlučivati sigurno nećemo živjeti okruženi smećem i onečišćenim zrakom.
HRT koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi Vam pružio bolje korisničko iskustvo o čemu više možete pročitati OVDJE. Ako ne želite dopustiti da HRT na vaše računalo upisuje kolačiće, možete to spriječiti postavkama Vašega internetskog preglednika.