Ozbiljna turistička priča gradi se u Moslavini. Udružilo se 12 gradova, 5 turističkih zajednica i krenuli su u brendiranje, kako kažu još neistražene Moslavine. Cilj je objediniti turističku ponudu kako bi na taj način doveli mnoge posjetitelje koji bi istražili sakrivene potencijale ove regije. U tome će im pomoći danas predstavljena internetska stranica.
Brendiranje je proces koji se ne događa već se na njemu godinama pažljivo radi - Moslavina nudi cjelovitu turističku priču za koju bi šteta bilo da ostane neotkrivena i neprepoznatljiva. Turistička ponuda koju Moslavina pruža sada se može naći i na internetu.
Žele, kako ističe Janko Kezele, predsjednik Odbora za turizam LAG Moslavina, povećati korisničko iskustvo, poboljšati i pružiti bolju dostupnost turističkih usluga i pobuditi zanimanje za Moslavinu.
Ovo je korak dalje i korak više ka otkrivanju Moslavine koja se proteže kroz tri županije, ali i svih čari kontinentalnog turizma.
- Poanta je da zajednički dalje stvaramo tu jednu ponudu koja će biti cjelovita za sve one koji odluče posjetiti regiju Moslavina da se ovdje zadrže i duže i da zapravo dožive sve ono što ova regija nudi, a nudi jako puno od autohtonih sorti vina, od bogate prirode, kulturne baštine, navodi Ivana Grdić, direktorica TZ Kutine.
Ankica Bešter, direktorica TZ Ivanić Grada, upućuje turiste da iz Ivanić Grada mogu prošetati i do Čazme, Kutine, Garešnice ili Moslavačke gore sve do Lonjskog polja.
Ovo je kraj prve faze brendiranja i sada se kreće u drugu koja će pojačati vidljivost Moslavine, ali i poboljšati turističko iskustvo posjetitelja, jer gosti koji ovamo dolaze željni su mira i dodira s prirodom, a u prosjeku se zadržavaju dan - dva.
Ingrid Padjen Đurić, direktorica TZ Sisačko-moslavačke županije, kaže da turisti traže mir i tišinu, mjesto gdje će napuniti baterije kako bi se mogli vratiti svakodnevnim izazovima.
Cijela priča o razvoju turizma temelji se na suradnji s lokalnim stanovništvom jer ona omogućuje i njihov lakši opstanak i ostanak. Udruživanjem se pružaju velike mogućnosti povlačenja novca iz EU fondova za nova ulaganja, ali i nove sadržaje kojih nedostaje. U prvom redu su to smještajni kapaciteti visoke kategorije.
- U posljednje vrijeme to su kuće za odmor, kampovi, stvaranje turističke infrastrukture vezano uz aktivni odmor, stvaranje seoskih gospodarstava, možda kampova na seoskim gospodarstvima, povezivanje poljoprivrede i turizma, dakle daljnji razvoj enogastronomije, objašnjava Sandra Herman, državna tajnica u Ministarstvu turizma i sporta.
Brendiranjem su postavljeni čvrsti temelji koji bi Moslavinu trebali pozicionirati visoko na turističkoj karti Hrvatske, ali i šire.