Mještani zaseoka Butkovići na internet i fiksne usluge čekali mjesec dana

29.06.2024.

07:00

Autor: Ana Štrelov/A.D./Regionalni dnevnik/HRT

U zaseoku Butkovići - 7 km udaljenom od grada Šibenika dio domaćinstava ostao je bez fiksnih telekomunikacijskih usluga. Razlog je oštećenje zračne infrastrukture. Mještani su teleoperatoru uporno prijavljivali kvar, na rješenje problema čekali gotovo mjesec dana - dok mi nismo poslali upit.

Gotovo mjesec dana pokušavale su uspostaviti vezu, ali bezuspješno.


- Idemo probati zvati kćer - nema telefona, kako ću zvati. Ovo je gluhi telefon.


Koji je gospođi Ljubici od životne važnosti. Srčani je bolesnik i često joj je potrebna hitna pomoć. 


- Ja ne mogu sestru odavde zvati "dođi mi pomozi". ja mogu vikati koliko god hoću, ona mene ne čuje ako ja nemam telefona. Ja imam fiksni telefon i što ću ja, živa u zemlju ne mogu, govori Ljubica Erceg.


U prometnoj nesreći srušen telekomunikacijski stup


Bez fiksnih usluga ostali su nakon što je u prometnoj nesreći srušen telekomunikacijski stup. Život bez interneta danas stvara probleme.


- Treba djeci, treba nama - uvijek nam nešto treba. Svi radimo i normalno da nam treba internet. Sve nam je preko toga, banke, sve nam je preko interneta, govori Sanja Dragutin. 


Uporno su prijavljivali kvar


Uporno su prijavljivali kvar - zvali mobitelom, slali e-mailove.


- Ništa, nitko ništa samo da će doći, vidjeti, obaviješteni su, doći će, rekla je Sanja.


I tako 26 dana. No nakon našeg upita odmah se izlazi na teren.


- S obzirom na to da je bila riječ o kompleksnom zhvatu, za sanaciju je bilo potrebno nešto više vremena nego što je to uobičajeno. Također, korisnicima koji su prijavili smetnju bit će umanjena mjesečna naknada sukladno trajanju smetnje, stoji u odgovoru Hrvatskog Telekoma.


No pitaju se mještani što je s onima koji smetnju nisu mogli prijaviti jer uslugu nisu imali.


- Mislim nema tu logike, svatko onaj tko nema pristup internetu i fiksnoj liniji trebao bi biti oslobođen plaćanja bar za taj period koji ne može koristiti uslugu, kaže Joško Erceg.


A riječ je uglavnom o umirovljenicima, koji su rješenje čekali gotovo mjesec dana, i koji će - ako problem nisu prijavili - račun morati platiti.

Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!