16:41 / 04.05.2021.

Autor: Silvio Stilinović,Višnja Ružojčić/Regionalni dnevnik/HRT/IMS/V.G.

Doživi domaće - istraži ruralnu Hrvatsku

Ruralni turizam

Ruralni turizam

Foto: Regionalni dnevnik / HRT

Nije samo naša obala privlačna turistima. U Slavonskome Brodu započela je kampanja Ministarstva turizma i sporta i Hrvatske turističke zajednice, "Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku". Kampanja treba ponajprije domaćim turistima približiti prirodne ljepote i turističku ponudu kontinentalne Hrvatske.


Otkriti ruralnu Hrvatsku, mnogima sakrivenu od pogleda, prava je pustolovina. Shvatila je to i Mirjana Petričević, rođena Nijemica, koja je tražeći hrvatske korijene sa suprugom Francuzom, slučajno zalutala u Staru Kapelu.

- Ovo selo je kao jedna slika, drugačije je. Mi smo vidjeli puno sela, zato što puno putujemo i ovo selo je bilo kao jedan muzej, kao raj, rekla je Mirjana Petričević iz Stare Kapele.

Srećom, naišli su na doktora Antuna Tucića, koji je, vrativši se na djedovinu u Staru Kapelu, zaboravljeno selo, obnovio imanje za turizam. Njegovim upornim radom, ali i ostalih koje je malo brdsko selo privuklo, cijelo je mjesto postalo oaza mira koju mnogi turisti priželjkuju:

- Sada imamo u mjestu šest imanja koja se rentaju i 30-tak kreveta, na što smo posebno možemo biti ponosni. Mi imamo naš brojači koji kaže da su ovdje bili gosti iz 146 zemalja svijeta do sada rekao je Antun Tucić.

Stara Kapela primjer je turističkoga razvoja ruralne sredine u koju kampanja "Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku" želi privući goste:

- Turisti mijenjaju svoje navike. Oni bježe iz tog masovnog turizma. Okreću se više prirodi. Više aktivnom turizmu. Isto tako ono što mi imamo u ruralnoj Hrvatskoj i zdrava hrana. Dakle sve blagodati, rekla je Nikolina Brnjac, ministrica turizma i sporta.

- Svi mi koji živimo i radimo u ruralnom prostoru, a osobito koji se bavimo turizmom, smo godinama zagovarali promociju ruralnih krajeva i neistraženih prostora Hrvatske, rekla je Aleksandra Kuratko Pani, predsjednica Udruge ruralnog turizma Hrvatske.

Zato je kampanja i započela na salašu "Savus" u brdima iznad Slavonskoga Broda, koji je primjer aktivnog turizma u seoskim krajevima.

Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!