"Ne trebaš biti prvi da bi bio pobjednik"

12.05.2024.

20:16

Autor: T.V./Dnevnik/HRT

Malo istarsko mjesto Kaštelir, postalo je poznato širom regije, a i šire, zahvaljujući glazbenom spotu za pjesmu "Rim Tim Tagi Dim" s kojom je Baby Lasagna, pravim imenom Marko Purišić, osvojio drugo mjesto na Eurosongu.

Novinarka HTV-a Jasminka Kalčić  kaže kako je cijela Istra ponosna na Marka.

- Ponos je ono što ostaje nakon što se sve emocije slegnu. Čudesna je energija kojom Marko Purišić odiše, zarazna i inspirativna. Osjeti se ne samo u njegovom rodnom Umagu, već i ovdje u Kašteliru, gdje je svio gnijezdo sa svojom zaručnicom Elizabetom Ružić, kaže Kalčić. 

U Kašteliru je razgovarala s Elizabetinim bakom i djedom - Gracijelom i Inočentom Ružićem.

Nona kaže kako ih je Marko pomladio, dok nono ističe koliko je vrijedan.

- Marko je odličan radnik, vrijedan, ne plaši se ni brušenja, ni farbanja podova kad smo radili za buduću kuću koja je tu, dodaje nono. 

Novinarka HTV-a kaže kako nas je Marko puno naučio, ako znamo slušati i gledati.

- Ono što je mene najviše zadivilo je da je on pokazao kako ne trebaš biti prvi da bi bio pobjednik, istaknula je Jasminka Kalčić.

Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!