Malo istarsko mjesto Kaštelir, postalo je poznato širom regije, a i šire, zahvaljujući glazbenom spotu za pjesmu "Rim Tim Tagi Dim" s kojom je Baby Lasagna, pravim imenom Marko Purišić, osvojio drugo mjesto na Eurosongu.
12.05.2024.
20:16
Autor: T.V./Dnevnik/HRT
Malo istarsko mjesto Kaštelir, postalo je poznato širom regije, a i šire, zahvaljujući glazbenom spotu za pjesmu "Rim Tim Tagi Dim" s kojom je Baby Lasagna, pravim imenom Marko Purišić, osvojio drugo mjesto na Eurosongu.
Novinarka HTV-a Jasminka Kalčić kaže kako je cijela Istra ponosna na Marka.
- Ponos je ono što ostaje nakon što se sve emocije slegnu. Čudesna je energija kojom Marko Purišić odiše, zarazna i inspirativna. Osjeti se ne samo u njegovom rodnom Umagu, već i ovdje u Kašteliru, gdje je svio gnijezdo sa svojom zaručnicom Elizabetom Ružić, kaže Kalčić.
U Kašteliru je razgovarala s Elizabetinim bakom i djedom - Gracijelom i Inočentom Ružićem.
Nona kaže kako ih je Marko pomladio, dok nono ističe koliko je vrijedan.
- Marko je odličan radnik, vrijedan, ne plaši se ni brušenja, ni farbanja podova kad smo radili za buduću kuću koja je tu, dodaje nono.
Novinarka HTV-a kaže kako nas je Marko puno naučio, ako znamo slušati i gledati.
- Ono što je mene najviše zadivilo je da je on pokazao kako ne trebaš biti prvi da bi bio pobjednik, istaknula je Jasminka Kalčić.
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora