Odlazak zubaru u doba korone je nešto drugačije iskustvo za pacijente, ali i stomatologe.
Ekipa emisije HRT-sa Dobro jutro, Hrvatska provjerila je kako izgleda jedan odlazak zubaru u vrijeme korone. Što se promijenilo i kako je iskustvo drugačije za pacijente, ali i stomatologe, reporter Šime Kovačević pitao je Mateu Matejić, doktoricu stomatologije.
- Dosta toga se promijenilo. Ali što se tiče higijene i dezinfekcije mi uvijek vodimo računa o tome, uvijek je kod nas besprijekorno, samo što sad dosta i provjetravamo, objašnjava Matea Matejić.
Matea dodaje da osim obaveznog mjerenja temperature i nošenja maske pri ulasku u ordinaciju, posebna pozornost posvećuje se broju pacijenata koji se zaprimaju.
- Vodi se briga da se pacijenti ne mimoilaze i da je najčešće samo jedan u čekaoni, kaže Matea Matejić.
Roditelji koji dolaze kao pratnja svojoj djeci ne moraju brinuti jer s obzirom da dolaze iz istog kućanstva računaju se kao jedna jedinka i mogu biti psihološka podrška svome djetetu, kaže Matea.
Ako završite u izolaciji, a imate stomatološki problem doktorica Matejić upozorava da treba biti odgovoran i najprije se javiti telefonom.
Kaže da su mnogi problemi, barem privremeno, rješivi na daljinu pomoći antibiotske terapije i terapije protiv boli, a u svojoj ordinaciji Matea prima i videopozive kako bi mogla pružiti najbolji mogući savjet na daljinu.
Po završetku izolacije uz negativni Covid test pacijent se mogu naručiti za pregled uživo u ordinaciju.
U slučaju da ste pozitivni na koronu, ali imate zubobolju, rješenje ipak postoji.
- Takvi pacijenti se rješavaju telefonski, ne dolaze osobno prije negativnog testa. U krajnje hitnom slučaju šalje ih se u Covid ambulantu, ali takav slučaj još nismo imali, priča Mateja Matejić, stomatologica.
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!