Komunikator godine je Baby Lasagna, odlučio je tako žiri Hrvatske udruge za odnose s javnošću.
08.04.2025.
08:48
Autor: Pe.F./Vijesti/HRT
Komunikator godine je Baby Lasagna, odlučio je tako žiri Hrvatske udruge za odnose s javnošću.
Prema mišljenju žirija, Marko Purišić i njegov tim majstorski su se koristili društvenim mrežama, a do srca obožavatelja Baby Lasagna probio se i zahvaljujući svojoj autentičnosti, neposrednosti, iskrenosti, jednostavnosti, transparentnosti i susretljivosti - ključnim odlikama koje mora imati komunikator godine.
- Komunikacija je svaki dan svugdje oko nas. Tijekom godine i cijelog života i radnog odnosa učimo o komunikaciji i rastemo s njom. Bitna je kako bismo mogli nagraditi dobre prakse, ali i da istaknemo ono što nije kako bismo se unaprijedili, rekao je Igor Crnčić, predsjednik žirija Grand Prixa Hrvatske udruge za odnose s javnošću.
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora