21:13 / 11.06.2021.

Autor: HRT/Hina

Na zagrebačkom Tuškancu otvoren festival "Foodballerka"

Festival "Foodballerka"/arhiva

Festival "Foodballerka"/arhiva

Foto: Marko Prpic / PIXSELL

Festival "Foodballerka" otvoren je u petak na zagrebačkom Tuškancu, a kako najavljuju organizatori, bit će to mjesto dobre zabave, glazbe i gastro užitaka, uz nastupe plesača, bendova i DJ-a, u vrijeme Europskoga nogometnog prvenstva. "Foodballerka" se održava do 12. srpnja, radnim danom od 14 do 23, a vikendom od 11 do 23 sata. Na večerašnjem otvorenju nastupio je 'Dino Dvornik Tribute Band'.

Riječ je o festivalu koji se u Zagrebu održava četvrti put, a ove godine na Tuškancu iznad garaže, gdje će ljubitelji nogometa moći pratiti utakmice hrvatske reprezentacije na velikom ekranu.

Djeca mogu uživati u svom kutku, uz posebne sadržaje nedjeljom - nastupe dječjih zborova i radionicu graffita s Krešimirom Golubićem. Četvrtak je rezerviran za plesnu večer Nicolasa Quesnoita i Ksenije Plušćec Quesnoit iz Plesnog centra Zagreb by Nicolas.

Na dva buvljaka poznatih influencerica posjetiteljice će moći potražiti i svoju omiljenu modnu kombinaciju, 14. lipnja August XVI i Dorica 505 ponudit će svojim followerima atraktivne modne komade, a 21. lipanj rezerviran je za Izabelu Rakonić i Ania_ddd.

Svakoga dana posjetitelje će zagrijavati i dvadesetak DJa, a među njima i Ozren Kanceljak Kanca, Pepi Jogarde, HrwoE i Robert Mareković. Bit će tu pop beatova, vrućih latino ritmova, bluesa, rock uspješnica, a na festival stiže i Gypsi Swing Sindikat koji izvode glazbu 30'ih i 40'ih godina prošlog stoljeća.

Chefovi su pripremili brojne specijalitete - Marko Palfi (Asian Garden) nudi azijska fusion jela, Mate Janković (Institut za burgere) predstavlja tri nova burgera, El Toro priprema latino okuse, a restoran Namaste indijske gastro delicije.

Udruga Chef Kuha Doma, koju svi poznaju zbog iznimnog doprinosa tijekom potresa u Petrinji, s mladim kuharskim snagama priprema gurmanske sendviče - idealne uz gledanje utakmica.

Robert Hromalić (Le Kolač) predstavlja nove sladoledne okuse.

Organizator "Foodballerke" je kreativna agencija Kokoš ili jaje, a sponzori su Karlovačko i Lidl Hrvatska.

Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!