Nova emisija "BlablaONA" od 8. listopada na Drugom programu Hrvatskog radija

01.10.2025.

19:00

Autor: M.Z./Kod nas doma/HRT

Od 8. listopada, svake srijede i četvrtka od 10 do 13 sati, na Drugom programu Hrvatskog radija starta nova emisija "BlablaONA". Emisija spaja humor, iskustvo i korisne savjete, a slušačicama pruža prostor za povezivanje i razmjenu mišljenja, uz šalicu kave.

Novu sezonu "BlablaONE" predstavile su u HTV-ovoj emisiji "Kod nas doma" četiri radijske voditeljice - Zlata Mück Sušec, Jelena Pajić Ćulibrk, Monika Lelas Halambek i Lucija Ćustić.


Zlata Mück Sušec: Reakcije ljudi su sjajne


Prema riječima Zlata Mück Sušec, reakcije ljudi su, da radijsku emisiju pozdravljaju i percipiraju kao određenu novost.

- Sjajne su reakcije ljudi, uglavnom svugdje nam kažu, pa lijepo da će biti četiri žene u eteru, to još nismo čuli, to još nismo vidjeli, rekla je.

Jelena Pajić Ćulibrk: Zabaviti i nasmijati slušatelje


- Planiramo se jednostavno najbolje moguće nadopunjavati, pozabaviti se nekim zanimljivim temama. Bit će u zabavnom tonu, nešto što će nasmijati nas, a nadamo se i naše slušatelje, rekla je.

Također, napominje, informativni i edukativni aspekt.

- Bit će i edukativnih i informativnih stvari. Želimo podijeliti neke dobre ideje, pametne ljude, plemenite ideje, navela je.

Premda predstavljena kao ženska emisija, bit će više od toga.

- Emisija je na neki način predstavljena kao ženska emisija, ženske teme. Međutim, mislim da će se u tim temama, pronaći i muška publika, makar potajno. Neke će teme biti baš ženske. Govorit ćemo, na primjer, o menopauzi, pojašnjava.

Monika Lelas Halambek: Privlačenje ženskog slušateljstva 

Cilj "BlablaONE" je privlačenje ženskog slušateljstva kroz priče i anegdote. 

-  Truditi ćemo se zapravo svaki put imati temu, oko koje ćemo dakle cijelu emisiju koncipirati, tako da o tome razgovaramo u eteru i da privučemo malo i žensko slušateljstvo. Drugi program je godinama bio orijentiran i još uvijek je, na sport, na prometne teme, navela je.

 Prema riječima Lelas Halamek većina slušatelja koja zove je muška publika, shodno tome pokušat će "animirati" žensku publiku.

- Privući eter s njihovim pričama, njihovim iskustvima i njihovim anegdotama. Mi ćemo postaviti neke okvire, onda se nadamo i dobrom odazivu, rekla je.

Lucija Ćustić: Nužnost društvenih mreža


Koncept mikrofona i kamere, te bijeg od reflektora, u šaljivom tonu, gošća je apostrofirala. 

- Inače, imam problema malo s reflektorima, tko bi rekao obzirom da se bavim ovim poslom. Zato sam između ostalog i pobjegla s pozornica i koncerata, ovog mog pjevačkog života više u radio. Stigle su me kamera i ovdje, navela je gošća u veselom i šaljivom tonu. 

Ističe društvene mreže i želju da ih slušatelji kroz potonje i upoznaju.

- Društvene mreže su danas, kao što i znamo, vrlo bitne. I vjerujemo da će nas puno slušatelja i kroz društvene mreže upoznati. I možda baš zbog toga, zbog neke situacije na mreži, odlučiti nas slušati i pratiti,
zaključuje.


Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!