Recenzije turista o restoranima: "Pomfrit hladan, ali konobar vatren"

15.10.2025.

13:00

Autor: A.D.H./HRT

Ilustracija
Ilustracija
Foto: - / Shutterstock

Gastronomija je područje u kojem recenzije na internetu imaju najveću moć. U samo nekoliko klikova gosti mogu restoran lansirati na sam vrh ljestvice ili ga ostaviti sablasno praznim.

U trećoj epizodi serijala "Ne zaboravite ostaviti recenziju" otkrivamo što sve turisti pišu o hrvatskoj hrani i restoranima, a neki komentari otkrivaju i da loša ocjena nije uvijek samo zbog hrane.

Evo nekoliko primjera recenzija koje možete pročitati na internetu o hrvatskim restoranima:


- Poslužili su nam juhu s ribom u kojoj su bile kosti. Neprihvatljivo i opasno - jedna zvjezdica.


- Lignje su bile toliko žilave da smo se na kraju predali - dvije zvjezdice.


- Kad u meniju imaš crni rižoto, trebalo bi naglasiti da u njega idu sipe, a ne tartufi - jedna zvjezdica.

No, ponekad loše ocjene stižu i zbog neprofesionalnog osoblja.


"Osoblje se ponašalo kao da su oni na godišnjem"


- Bili smo sami u restoranu, a osoblje je prolazilo pored nas kao da smo bivša koju se praviš da ne vidiš - jedna zvjezdica.


- Super hrana, ali hladan ambijent i agresivno osoblje - jedna zvjezdica.


- Osoblje se ponašalo kao da su oni na godišnjem, a mi ih trebamo poslužiti - jedna zvjezdica.


- Ne zaboravite knjigu, podcast i nešto hrane od kuće. Čisto da preživite dok vas ne primjete - jedna zvjezdica.


- Nisam ni bio u ovom restoranu. I bolje - jedna zvjezdica.

Ne zaboravite ostaviti recenziju

Ne zaboravite ostaviti recenziju

Foto: HTV / HRT

No, nije uvijek hrana ta koja diktira ocjenu.


Nekad osoblje može spasiti doživljaj, pa i kada je hrana daleko od savršene.


- Pomfrit je bio hladan, ali konobar je bio vatren. Završili smo na dejtu, ostalo je povijest - pet zvjezdica!

Ove recenzije pokazuju da danas nije dovoljno samo imati dobru hranu. Dobar glas donosi kompletan doživljaj, od ulaska do izlaska iz restorana. 


Osoblje, atmosfera i pažnja prema gostu često su presudni za ocjenu.


Ako ste propustili treću epizodu serijala HRT-a "Ne zaboravite ostaviti recenziju", koji istražuje kako su društvene mreže promijenile način na koji putujemo, doživljavamo i ocjenjujemo turističke lokacije, možete je pogledati u videoteci multimedijske platforme HRTi.


Nove epizode gledajte utorkom u 20.15 na Prvom programu.

Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!