Alpska čokolada marke Milka je u ispitivanju organizacije za zaštitu prava potrošača Foodwatch proglašena najdrskijom reklamnom laži godine, priopćeno je u utorak.
15.07.2025.
12:22
Autor: V.K./HRT/Hina
Alpska čokolada marke Milka je u ispitivanju organizacije za zaštitu prava potrošača Foodwatch proglašena najdrskijom reklamnom laži godine, priopćeno je u utorak.
Milka čokolada je školski primjer za tzv. shrinkflation i upravo zato su je potrošači i proglasili najdrskijom reklamnom laži godine, stoji u priopćenju organizacije Fodwatch.
Shrinkflation se upotrebljava za slučajeve kod kojih proizvodi ne poskupljuju pod svaku cijenu ali im se smanuje sadržaj uz zadržavanje iste cijene.
34 posto ispitanih je glasalo za to da se proizvođaču Milka čokolada dodijeli negativna nagrada Goldener Windbeutel (Windbeutel je vrsta slastice a u doslovnom prijevodu znači vrećica zraka/vjetra).
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora