Ljubitelji Formule 1 od sada će uoči utrke moći doživjeti digitalno iskustvo. S pomoću konverzacijskog asistenta, koji će biti dostupan putem društvenih mreža te platforme Whatsapp, navijači će se moći uključiti u ekskluzivne razgovore, rješavati interaktivne kvizove te osvojiti potpisane suvenire s utrke. Riječ je o platformi koju je osmislila naša prva tvrtka jednorog - vodnjanski Infobip.
Adrenalin, znojenje, čak i blaga vrtoglavica. Sve to doživite kada vožnju u Formuli 1 isprobate u ovom simulatoru. A još me snimatelji zafrkavaju da vozim kao nonica.
A onda gas do daske, na velikoj nagradi - Vodnjana!
Kako je tek voziti uživo, teško je i zamisliti. Dovoljno je pogledati ovaj pravi bolid F1! Tisuću konjskih snaga.
Infobip je odnedavno partner s timom Formule 1 MoneyGram Haas. Hrvatska tehnologija upotrebljava se za vezu između tima F1 i svih obožavatelja.
- Mi omogućavamo stvari kao što je komunikacija putem Whatsappa, da npr. izmodeliramo glas i informacije koje fanove zanimaju o vozačima i onda ljudi mogu putem whatsappa postavljati razna pitanja i njihov glas im odgovara i daje dodatne informacije o njima samima, o utrci, o sportu, poretku, rasporedu utrka, što god fanove zanima, rekla je Izabel Jelenić, tehnički direktor i suosnivač Infobipa.
To će obožavateljima biti dostupno uoči iduće utrke Formule 1, a sam projekt predstavljen je prije desetak dana na utrci u talijanskoj Monzi. Suradnja je to hrvatske tvrtke i globalnog sportskog brenda.
- Kliknuli smo s njima, baš zato jer i jedni i drugi kad pričaju skupa, i inženjeri i jedni i drugi pričaju kako nešto napraviti brže, kvalitetnije, inovacija je svima u glavi tako da različita su nam područja ali imamo dodirnu točku jer oni u praćenje želje uključiti što više ljudi, a nama je to interesantno zbog dosega kojeg Formula 1 ima, ističe Jelenić.
Tko teži izvrsnosti, u inženjerstvu ili sportu, uvijek je spreman pomicati granice - i na stazi i izvan nje.