Turisti, ali i sami Riječani uz aplikaciju i internetsku stranicu "Rijeka marketplace" lakše će biti obaviti kupnju.
Kada je digitalizacija u pitanju može se reći kako je Rijeka pri samom hrvatskom vrhu. Jedini je grad u državi u kojemu se primjenjuje nova tehnologija i u unapređenju turističke ponude. Naime, turistima, ali i samim Riječanima uz aplikaciju i internetsku stranicu "Rijeka marketplace" lakše će biti nabaviti primjerice karte za izložbu ili neko događanje i to s pametnog telefona ili računala.
Kupiti ulaznice za Ljeto na Gradini ili Chagalovu izložbu, ili pak naručiti i platiti prijevoz do zračne luke - tek je dio onoga što turisti i domaći ljudi mogu uz Rijeka marketplace. Riječ je o inovativnoj digitalnoj platformi riječke Turističke zajednice koja predstavlja temeljnu infrastrukturu za razvoj pametne destinacije.
- Mi smo napravili zaista jedan veliki iskorak u digitalizaciji turizma grada Rijeke kroz inovativne platforme u kojoj se susreću ponuda i potražnja u gradu koja se temelji na blochcain tehnologiji i toje prva primjena te tehnologije u turizmu, istaknuo je Petar Škarpa, direktor TZ grada Rijeke.
Sljedeće godine Rijeka će postati europska prijestolnica kulture.
- Realizacijom ovih aplikacija Rijeka se sigurno uvrstila u sam vrh inovativnih rješenja u turizmu i marketingu, a vrijednost aplikacije je jer je usmjerena turistima, ali i mnoge usluge moći će koristiti u svakodnevnom životu i naši sugrađani, rekao je Vojko Obersnel, riječki gradonačelnik.
Primamljive digitalne platforme svakako će obogatiti turističku ponudu Rijeke.
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!