10:14 / 02.07.2021.

Autor: Hina/V.M.

S radom krenula Hrvatska udruga digitalnih izdavača

Ilustracija

Ilustracija

Foto: everything possible / Shutterstock

Hanza Media, Index promocija, Nova TV, RTL Hrvatska, Styria i Telegram Media Grupa osnovali su Hrvatsku udrugu digitalnih izdavača (HUDI) koja želi biti vodeće strukovno udruženje za okupljanje online medija i ostalih industrija u digitalnom oglašavanju.

Prvi susret radnih skupina HUDI-ja održan je u četvrtak, a radit će na standardizaciji oglasnih formata, mjerenja učinkovitosti kampanja i posjećenosti portala te drugim izazovima za online medije u Hrvatskoj, priopćili su iz HUDI-ja u petak.


- Sigurna sam da ćemo zajedničkim nastupom osigurati standardizaciju i omogućiti isporuku veće vrijednosti za klijente, partnere i suradnike, baš kao i za čitatelje, kroz transparentnost i jasne metrike, čime ćemo jačati našu konkurentnost, danas kada su u utakmici s nama najveći svjetski igrači, tehnološke i multimedijske platforme, rekla je predsjednica HUDI-ja, članica Uprave i vlasnica Hanza Medije, Ana Hanžeković Krznarić na prvom sastanku.


Pozvala je sve izdavače, agencije, davatelje tehnoloških usluga i ostale dionike da im se pridruže i da sudjeluju u radu Udruge.


Iz HUDI-ja kažu da su trenutni tržišni izazovi za sve sudionike digitalne medijsko-marketinške industrije višestruki. Što se tiče podataka o tržištu - postoji više različitih izvođača mjerenja posjećenosti web stranica bez službene valute mjerenja na lokalnom tržištu, a nema standardiziranih metrika uspješnosti svih formata digitalnog oglašavanja niti razvijenog AdExa lokalnih investicija na tržišstu.


- Izazovi kod izdavača su u razvijanju nestandardiziranih formata oglašavanja, nejasnim i netransparentnim cjenicima, pojavi novih oblika zakupa oglasa i neodrživim poslovnim modelom za većinu sudionika, dodali su.


Osim toga, na tržištu postoji manjak kvalificiranih stručnjaka te da je "izostala prava digitalna transformacija u gotovo svim tvrtkama medijsko-marketinske industrije".


- Do sada nije postojala strukovna organizacija koja bi se bavila tim i mnogim drugim izazovima, a upravo to želi biti Hrvatska udruga digitalnih izdavača, istaknuli su.


U izvršnom odboru HUDI-ja su direktor digitalnih operacija Hanza Medije Stipe Grubišić, operativni direktor Index Promocije Ivan Pleše, direktorica novih medija Nove TV Maja Blumenšajn, direktor pravnih i regularnih poslova RTL-a Hrvatska Tonko Weissmann, direktor u 24 sata Zoran Turković te osnivač i direktor Telegram Media Grupe Miran Pavić. Izvršna direktorica HUDI-ja je suvlasnica i urednica Netokracije Mia Biberović.

Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!