09:47 / 09.05.2018.

Autor: E.L.S./Z.Š./HRT

Što kada istekne ugovorna obveza kod vašeg davatelja telekomunikacijske usluge

-

-

Foto: - / -

Kako sestrinska firma ne može pružiti istu uslugu na istoj adresi što se tiče brzine interneta kada gotovo sve parice u Hrvatskoj mogu podnijeti 50 Mbit/s?
Zrinka Štimac obradila je još jednu potrošačku temu. Ovoga puta riječ je o tome što se događa nakon isteka ugovorne obveze kod vašeg davatelja telekomunikacijskih usluga.

Što kada istekne ugovorna obveza kod vašeg davatelja telekomunikacijske usluge? Hoće li se nastaviti usluga i mogu li se promjeniti uvjeti na lošije, može li se i povećati cijena usluge? Kako sestrinska firma ne može pružiti istu uslugu na istoj adresi što se tiče brzine interneta kada gotovo sve parice u Hrvatskoj mogu podnijeti 50 Mbit/s i zašto služba za korisnike, između redaka potvrdi da "veća sestra" to ne dopušta? Postoji li mogućnost raskidanja takvog štetnog ugovora za korisnika?

Na ova i druga pitanja odgovarali su Marina Ljubić Karanović, viši stručnjak za pravne poslove, HAKOM i Andro Marčev, inspektor elektroničkih komunikacija,  HAKOM .

Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!