U spotu je prikazana Rijeka kroz dijametralne priče, čime se nastojala približiti simbolika Rijeke kao luke različitosti - o kojoj se toliko govori.
Rijeci se približava vrijeme kada će postati Europskom prijestolnicom kulture.
Kako će se predstaviti i koga će sve privući u goste uvelike ovisi o promidžbi Rijeke, stoga je snimljen spot na brojnim atraktivnim lokacijama kojima se grad predstavlja.
U spotu je prikazana Rijeka kroz dijametralne priče, čime se nastojala približiti simbolika Rijeke kao luke različitosti - o kojoj se toliko govori. Spot je imao međunarodnu premijeru na najvećoj turističkoj burzi ITB-u u Berlinu, gdje je privukao veliko zanimanje turističkih agencija za Rijeku i Hrvatsku općenito.
Spoj prošlosti i futurizma, klasike i punka, prošlih i budućih stoljeća - donosi priča o gradu na Riječini. Grad nesalomljivog duha, pun energije luka je različitosti. Film je djelo riječke filmske ekipe - Filmerije, a redatelj spota je Dalibor Matanić.
U financiranju ovoga projekta sudjelovala je i Hrvatska turistička zajednica, jer spot namjeravaju koristiti upravo za svoje kampanje kojima nude sadržaje u pred i posezonskom razdoblju.
Nakon ovoga hrvatskog predstavljanja u Art kinu Croatia u Rijeci, spot kreće u svijet - na sva Rijeci i Hrvatskoj poželjna tržišta.
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!