Baby Lasagna u ovo je kratko vrijeme napravio za promidžbu Hrvatske više nego što je itko mogao zamisliti! Od promoviranja svoje Istre i običaja prikazanih u videospotu do tradicionalnih tabletića koji su vjerojatno bili najtraženiji rekvizit ovih dana.
Nisu samo mačke došle u prvi plan zahvaljujući Baby Lasagni. Veliki modni povratak ostvarili su tabletići.
- Baby Lasagna je vratio u život naš tabletić i mi smo svi ponosni na njega i dalje želimo uveličati i širiti taj tabletić i da on uvijek bude tradicionalan i kulturna baština u našem običaju i životu, rekla je Anđelka Brajković, zaposlenica Nacionalnog parka Krka.
Vraća u život kulturnu baštinu, a na europskoj pozornici uspješno predstavlja Hrvatsku.
- Sjajna podloga za daljnje marketinške aktivnosti i promociju Hrvatske koju definitivno sada treba iskoristiti i ukrcati se u taj jedan pozitivan vlak kao što se dogodilo kad je Hrvatska postigla ogroman uspjeh na svjetskom prvenstvu i kao što je to bila Janica, govori Ivana Raič, direktorica marketinške agencije.
- Mi smo neka mala zemljica koja u biti ne bi bila baš ni prepoznata da nije Luke Modrića. Evo nam još jedan adut, ljudi su nas prepoznali, bit ćemo opet prepoznati, to je velik ponos za našu malu državicu, samo su neke od reakcija građana.
Ponos, veselje, ali i veliku promidžbu donijeli su Hrvatskoj brojni sportaši
- Svaki uspjeh nekog pojedinca bilo u sportu bilo u kulturi skreće pažnju na kulturu iz koje je ta osoba proizašla, a još ovako u posebnim situacijama kada u jednoj općoj temi, a to je odvajanje mladih, odlazak od kuće, u jednoj modernoj formi se plasira još na neki zanimljiv način elementi folklora, onda je to zaista jedna iznimna promocija, objašnjava Krešimir Šakić, direktor TZ-a Šibensko-kninske županije.
- Hrvatski sport je stvarno prepoznatljiv i nosi veliki identitet hrvatskom turizmu, ali, eto, uvjerili smo se da glazba može ostvariti takav uspjeh. Mi imamo u Hrvatskoj puno mladih inovativnih, kreativnih ljudi i trebamo ih poticati da ostvare takve rezultate kao Baby Lasagna jučer u Švedskoj, naglašava Elena Rudan s Fakulteta za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu u Opatiji.
Pozitivnu snagu pokazale su i društvene mreže.
- To je stvarno ogromna promocija Hrvatske, vidjeli ste sada koliko se Hrvatska spominjala, guglala i mi kao Hrvatska turistička zajednica pratili smo i prošle godine ali i ove godine Marka i njegov cijeli tim u promotivnom smislu i nastavit ćemo to raditi i dalje, zaključuje Nikolina Brnjac, ministrica turizma i sporta.
Jer ovakva reklama Hrvatske jednostavno je neprocjenjiva.
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!